|
|||
|
|||
the Jetta....
Zal eens de jetta van een vriend van mij voorstellen aangezien hij hier nog geen acount heeft.....
Het is een '86 amerikaanse Jetta carat.... full options dus elc. ramen/airco/cv noem maar op alles zit erop behalve leer.... toekomst plannen zijn nog mooi mat zwart spuiten... en verbrede stalen wielen eronder hij heeft er liggen in 8 en 9j alleen de 9j passen van geen kant... dus als iemand zich geroepen voelt te ruil 2 9j steelies tegen 2 7 of 8j.... |
|
|||
|
|||
mooie jetta... zonde dat hij matzwart word... was/is carat niet z'n luxe uitvoering??
Greetz |
|
||||
|
||||
Ben het met Furby eens.
Stop toch eens met alles dat een beetje werk nodig heeft maar matzwart of mat-weet-ik-wat te spuiten cq. rollen. De kleur van de auto is super, en bij een Carat hoort een kleur als deze al helemaal. Zonde dat die plaat op de bumper is geschroefd trouwens.
|
||||
|
||||
Is dat apparaat niet te koop? Koopt de eigenaar er een minder "unieke" wagen voor terug!
Doodzonde om dit te rollen. |
|
||||
|
||||
mooie jetta zo! en indd... zonde op hem te rollen
dat doe je maar met een jetta pacific 1.3 ofzo
|
||||
|
||||
koop dan een kippenhok van mdf en haal daar een rollertje overheen maar niet over een nette jetta met een beetje werk
|
||||
|
||||
ben het helemaal eens.
Kleur is veels te cool om daar wat overheen te kliederen. Weet niet of er veel werk aan zit maar zou het voorlopig mooi zo laten.
|
||||
|
||||
Quote:
Hetzelfde geldt overigens voor andere rare tekeningen op je auto. Witte strepen over de zijkant ofzo om maar wat vreemds te noemen.
|
|||
|
|||
Dat heb ik hem ook gezegd... Maar het budget is beperkt en het plaat werk is heel slecht... Je zou de auto in real life moeten zien... Ik heb hem ook gezegd dat hij de kleur moet laten... De auto is door de vorige eigenaar flink mishandeld... En na reparatie van alle onderhuidse problemen was de geld pot leeg... Hij zou kijken of sparen of rollen ik zou voor optie 1 gaan... Komt wel goed krijg hem wel overtuigt... Ben maar niet bang hahaha
|
|
|||
|
|||
Ow ja mocht iemand uit limburg of brabant nog 2 rechter deuren een achterklep en linker spatbord hebben liggen pb aub...
|
|
|||
|
|||
Ken hem al 20 jaar... 2 handen op een buik... Zal hem het topic laten lezen en mijn verhaal nog maar eens vertellen...
|
|
||||
|
||||
Deuren heb ik nog wel liggen. Kan ze komend weekend wel meenemen naar Sittard als ik ze in de auto krijg (moet nog meer meenemen namelijk) en anders kun je ze in Driebergen gaan ophalen.
Prijs is een tientje per stuk. Moeten wel gespoten worden voor het mooie.
|
|||
|
|||
Nieuw type deuren.... Dan zijn ze bij deze verkocht..... Doe maar sittard en niet in 3bergen
|
|
||||
|
||||
Quote:
ho ho, dat stond gewoon stoer en volgens mij heeft de volgende eigenaar ze er ook gewoon op laten zitten
|
||||
|
||||
Beste VWJYI bedankt voor ut plaatsen van de foto's!
Heb wel al een account hier maar was jij nog niet van op de hoogte! Nee niet zwart rollen maar zwart (laten) spuiten Hij is zo ook mooi maar wat vriend al zei je moet um in real life zien!! Heb hem zo gekocht,alleen front veranderd en andere wielen en verlaagd en nu de rest nog!! |
|
|||
|
|||
Door sparen en dan in de kleur terug..... Hahaha... Komt goed rome is ook niet in 1 dag gebouwd.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal even nakijken. Als het de goede zijn neem ik ze mee en laat je wel effe wat weten als ze in Sittard zijn. Zal waarschijnlijk volgende week worden.
|
||||
|
||||
Niet zwart maken zeg, dit ding is echt vrij uniek en een geweldige kleur
BTW: Ook die met die witte streep was er zondag bij, incl streep dus
|
||||
|
||||
Quote:
en die daarna ook