|
|||
|
|||
16v naar de knoppe
goedeavond ik heb een vraagje
ik heb een 1.8 16v kr die dus nu naar de knoppe is hij gooide al ze oli via ze luchtfilter naar buiten ik heb gehoort dat het me zuigerveren zijn die kapot zijn helaas heb ik dat niet na gekeken toen ik de koppakking heb vervangen heb net alles vervangen koppakking,distrebutie nokkenassen nieuwe kleppen klepzittingen. hij liep als een trein en ineens is alles kapot :'-( daar kan ik wel om janken daarom de volgende vraag ........ en ik wil vragen of iemand een 2.0 8v blok ergens heeft zien staan hier op het forum liefst uit een golf 3 mag zonder versnellingsbak liefst wel met computer en draadboom ik hoor het graag van iemand mvg van ramon |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een keer m'n luchfilter bal vol met olie gehad.
Hier was de oorzaak van dat de vorige eigenaar er bj de verkoop snel één liter olie te veel had ingedaan. Een KR is hier namelijk zéér gevoelig voor! |
|
|||
|
|||
het lijkt net of het een zeecontainer schip is zo loopt ie
van die hele zwaare klappen geeft ie en het lijkt ook of ie op 3 poten loopt dus ik frees het ergste :'( |
|
|||
|
|||
Maak alles maar schoon nieuw lucht filter bougie's enz inlaat spruitstuk stappen motor en dan nieuwe poging geef je een hele dikke kan dat er niks mis is.Je hebt waarschijnlijk beetje gaar motortje en dan heb je te veel onderdruk en dit verhaal heb ik vaker gehoord en gezien....sleutelse!Kunt trouwens je carterventilatie ook ff apart op een tankje zetten zie je in de race ook veel.
|