|
||||
|
||||
nieuwe foto's mibo
hoi hier ff wat nieuwe foto,s van mijn cabbie
|
|
|||
|
|||
Ik zou dringens kijken voor een andere uitlaat gezien u
achterbumper zijn tanden toont onder die hoge temperaturen . Anders is het een hele mooie wagen . Ik heb onlangs ene gedaan voor een maat . Grtz Seriously |
|
||||
|
||||
hoi de zwarte achterbumper is vrij normaal voor een nieuwe motor waarvan de zuigers en zuigerveren nog moeten inslijten op de cilinderwand (hij verbruikt ook een beetje olie in het begin vandaar de zwarte achterbumper) ook staat de motor nu te rijk afgesteld ivm het indraaien van de motor beter teveel als te weinig na de eerste 1000km gaat ie naar jd engeneering voor een chip op maat vandaag de eerste 250 km gereden en hij rijd echt super(zuipt ook super 250 km op volle tank)
mischien kan ik de uitlaat wat draaien zodat de bumper schoon blijft overigens poets ik het zo weg met een doek |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo dan, daar kan een Pool niet tegenop Hoe groot is die tank? 40liter ofzo?
|
||||
|
||||
VAn de week in levende lijfe gezien en horen lopen in een woord GEWELDIG!!
|
|
||||
|
||||
Heel mooi die witte cabbie....!!!
|
|
||||
|
||||
Mooie auto?
Waar heb je accu gelaten? koffer? Hoe zit de luchtfilter nu?
|
||||
|
||||
Quote:
gewoon gti tank 45 liter volgens mij |
|
||||
|
||||
Quote:
accu zit inderdaad achterin het luchtfilter staat wel op een van de foto's het is een open filter van k&n (had liever de filterbak geplaatst maar dat paste helaas niet meer ) gewoon regelmatig het filter schoonmaken en goed in de olie spuiten |
|
||||
|
||||
Quote:
bedank voor je reactie roy dacht even dat je bassie was |
|
||||
|
||||
nee helaas dus moet ik nu nog maar ff reageren, het is een TOP wagen met een fucking vette motor en ik ben ook zeer benieuwd wat JD er voor vermogen uit kan peuteren.
Zal vast meer als genoeg zijn, en nog succes met inrijden |
|
||||
|
||||
Quote:
hoi en jij heel erg bedankt voor de hulp mvg mibo |