|
||||
|
||||
Foto's van de dag:
|
|
|||
|
|||
Prima actie! lekker snel met die foto's ook. Ik hoop dat jullie nog een beetje uit de kosten zijn gekomen.
groet, JJ
|
||||
|
||||
Was idd even leuk ja, volgende keer ben ik erbij met een eigen auto.
|
|
||||
|
||||
Ook X-pair vond het redelijk geslaagd, ondanks de matige opkomst.
Ze vroegen al wanneer we weer terug kwamen. Het was zeker de moeite, die jongens zijn echt goochelaars.
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer heel thuis aan komen stuiteren. Het was leuk, echt een vak apart. Aan mijn auto hadden ze de handen vol Toch had ik maar 5 deukjes
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje mooi geworden dan? |
|
||||
|
||||
die steilheck van Jaap !!!
|
||||
|
||||
Die steilheck was cool! Was niet te missen in het verkeer
Gelukkig hebben we de foto's nog; Stijn kon het niet laten om de T4 van Chris wat op te schroeven En het resultaat van mijn auto; Vakwerk (zeker als je weet wat voor deuken/bulten erin zaten)! Ook is de motorkap weer strak. Nu nog iets voor het dak verzinnen
|
|||
|
|||
Is die deuk in het linkerachterscherm er helemaal uit Gijs? Dan zijn het tovenaars!!
Ziet er uit als een ERG gezellige dag! Had er graag bij willen zijn... |
|
||||
|
||||
Ben ook net weer thuis (via Lopik en Veenendaal: Liep daar toevallig nog tegen een kever/aircooled meeting aan)
Echt toffe dag gehad: Sowieso was het natuurlijk fantastisch weer, maar nadat de mensen van X-pair bezig waren geweest met m'n nu ex-deuken-bak kon de dag niet meer stuk. Echt een aanrader: Als sneeuw voor de zon (de meeste deukjes), en m'n olie-boot ziet er weer gelikt uit: Als je achter mij rijdt zie je d'r niets meer van. Als er een vervolg op komt, ben ik er zeker weer bij! Ook wel fijn dat 't rielekste gasten zijn van X-pair: Was een beetje bang dat ze d'r niet eens aan wilden beginnen: normaal zullen ze wel iets nieuwere/duurdere bakken te behandelen krijgen, maar dat viel reuze mee. Moooorgehn! Waar kom jij vandaan dan? Plukkiej al? Nu nog even uitzoeken wie zich wel hadden aangemeld, maar zonder af te melden toch niet op kwamen dagen,..
Last edited by sjampoo : 06-10-2007 at 19:14. |
|
||||
|
||||
Zoo, ook weer thuis (even nog uit eten geweest met de vrouw, goed maken dat ik dit weekend totaal afwezig ben).
Was een zeer geslaagde dag! Persoonlijk natuurlijk omdat mijn Audi weer -STRAK!- staat (11 panelen met deuken, maar ALLES eruit!), maar ook vanuit Volksforum: erg gezellig, leuk en nuttig. Jammer van de wat matige opkomst maar gelukkig was mijn Audi dagvullend materiaal met zn 350.000km aan winkelschade. Oh en wat Sjamp zegt: niet afgemeld-niet opgedaagd = publieke executie De mannen van X-Pair zijn inderdaad echt tovenaars: vrijwel alle deukjes en vouwen laten ze verdwijnen als sneeuw voor de zon! Gezellige mannen ook, in voor een praatje en geen probleem dat we er met z'n allen omheen stonden op hun vingers te kijken. Ook grote dank naar Chris voor het managen tussen Volksforum en de X-Pair tovenaars. Met groot genoegen kan ik afsluiten met een wederzijds: 'graag volgend jaar weer!'.
|
||||
|
||||
mag ik deze:
en deze HEEL groot in mijn ' postvak in ' ? 86c 'at' planet.nl Dank u dank u dank u..
Last edited by sjampoo : 06-10-2007 at 21:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, ze zijn er zo goed als uit. Als je het weet is het nog wel te zien. Echt top werk, helemaal als je naar de v8 van Stijn kijkt. Man man man, zelfs het linkse achterportier... Het is maar goed dat je je portier nog niet had laten spuiten Stijn Met mijn auto zijn ze iets van 1,5 uur bezig geweest volgens mij. Bij Stijn nog wel iets langer
|
||||
|
||||
Inderdaad een topjob!!
Voor mij was het niet de eerste keer dat ze aan de slag gingen met mijn auto. Maar deze keer hebben ze toch wel twee wagens tegelijk aangepakt. HULDE!! Mijn Golf 1 is nu minimaal 7 deuken minder rijk en het mooiste werk.... before: during: After: En inderdaad een jammer verhaal...wordt er iets georganiseerd waar je via het Volksforum echt een enorm voordeel uit kan behalen en dan heb je weer een aantal no shows..... Mijn voordeel lag vandaag om en nabij de €700,- dat was het ritje naar Naaldwijk wel waard!!! Niets dan lof voor de organisatie en X-pair! (+ Chris, CeeBee, van het volvo850forum) |
|
||||
|
||||
Is er al iets bekend over wanneer er weer zoiets komt? Ik zou wel graag de prijzen willen weten van het werk dat de mannen verricht hebben, want 't ziet er echt heel goed uit!
Ik heb dit ook helemaal niet gevolgd, dus weet niet of het misschien al ergens besproken is. Is dit diezelfde meeting die een paar maanden geleden al werd aangekondigd?
|
||||
|
||||
Broodtrommel:
http://www.volksforum.com/forum/sho...10&page=1&pp=20 Kosten: €25,- per deel, max. 3 deukjes per deel. Een deel is dus bv. motorkap, portier, dak enz. enz. Meerdere deukjes per deel is uiteraard ook mogelijk, dan geldt een meerprijs. Bij veel delen(meer als 3), geldt uurloon, deze bedraagt €85,-.
|
|
||||
|
||||
Was idd erg geslaagd. Mannen van X-pair zijn echt vaklui, erg relaxed, en gastvrij!
Ondanks dat ik "maar" 1 deukje in de diesel had zitten, is het erg netjes en snel uitgedeukt. Volgend jaar met de cabrio! Maareuh Stijn, als ze je hele auto gehad hebben, hoe laat reed je dan weg daar
|
||||
|
||||
Badschuim, danku.
Wanneer komt er weer zo'n dag?
|
||||
|
||||
Quote:
Lol, ja idd lezen is zijn sterkste kan niet anders was hij er wel geweest. |