|
|||
|
|||
Uitverkoop polo 6n, van alles kijk maar wat je nodig hebt
Aangezien mijn nieuwe project op de loer ligt, moet ik ruimte maken bij mijn ouders thuis. (en in mijn portemonnee natuurlijk )
Ik bied dus het volgende aan: Diversen Voorbumper breedmodel, imitatie, nieuw! € 35,00 Zijschermen, imitatie, nieuw! € 25,00 Verlengde motorkap,kleur grijs, professioneel verlengd € 150,00 Sportstuur JOM, 28mm. izgs incl. boutjes (nieuw) € 40,00 hemel, izgs ideaal om te bekleden € 45,00 ABC stylen, ideaal om te bekleden € 30,00 ABC stylen, bekleed met zwart leer, zit nu 3mnd in de auto € 100,00 Tankklepje rood, clean € 25,00 BH polo 9n € 30,00 BH polo 6n € 50,00 houder voor metertjes € 25,00 tankklepje, ideaal om te cleanen € 15,00 Dop koelvloeistofreservoir verguld € 20,00 Chroom Motorkapslot, gebruikt € 25,00 Deurvangers, incl. vergulde bouten (Set) € 30,00 Kap, ik weet niet waarvoor nieuw € 30,00 Diversen chroom voor onder de kap, per stuk € 15,00 Klik hier voor foto's Versturen is mogelijk, uiteraard moet het wel te versturen zijn. Verzendkosten zijn voor de koper. Voor vragen graag even via pm. |
|
||||
|
||||
van waar ben jij kan ik eens komen kijken wat je nog hebt liggen heb wel intresse in een paar stukken
|
|
|||
|
|||
Ik kom uit zuidwolde (drenthe) waar heb je interesse in dan, het een en ander is al verkocht namelijk.
|