|
|||
|
|||
velgen gepast en eigen velgen gepolijst van me polo
|
|
||||
|
||||
De ATS-en zijn gaaf, die fietswielen zijn helemaal niks voor deze auto.
Die spiegels trouwens ook niet...
|
||||
|
||||
ats-en staan goed en een mooie kleur auto. heb je ook een foto van wat verder weg van die andere velgen...?
grtz
|
||||
|
||||
die spaakvelgen zijn geillllllll
|
||||
|
||||
zolangmensen nog geilen op spaakvelgen waarvoor je dus een binnenband nodig hebt en vooral met zo'n platte band
|
||||
|
||||
Toen ik het wiel zag dacht ik al,
Zet die ATS maar gewoon eronder.
|
|||
|
|||
Het is gewoon een foute combi.
spaakvelgen en m3 speigels,spiegels horen op een bmw en die velgen onder een amerikaan. maargoed is mijn gedacht.
|
|||
|
|||
velgen gingen we gewoon passen en stond zeker dik alleen 15 inch is te groot voor deze auto de spiegels zaten er op gaan nog andere voor komen
er zit geen binnen band in de spaak wielen ook niet door de platte band dat scheeld ook weer en die ats-en blijven er onder was alleen om te kijken hoe het stond |
|
||||
|
||||
Velgen staan niet dik, ze staan gewoon niet..
ATS eronder en een stuk lager, klaar!
|
|||
|
|||
Quote:
dat is jou mening dus dat scheeld en ats zitten eronder en lacher ?heb je wel eens goed gekeken ik licht 5 cm met me blok van de grond en pakje peuken krijg je er niet eens onder kijk eerst ff goed |
|
|||
|
|||
Die atsen staan hem het beste..
Ligt er trouwens al een ander blok in de polo?? Ik zag laatst namelijk op het polo forum een foto van de km teller toen je broer de wagen nog had.. tot mijn schrik zag ik dat ze hem bezeikt hebben met de aanschaf van de wagen.. Aangezien ik de wagen verkocht heb met bijna 2 ton op de teller.. en hij toen naar iemand anders is gegaan dan je broer.... Maar verder ziet hij er wel nog steeds netjes uit!! |
|
||||
|
||||
Quote:
zijn het ook geen echte spaak wielen
|
|||
|
|||
Quote:
ga het vragen aan de jongens van team lowriderparts die hebben ze allemaal zijn echt amerikaanse wielen het is geen fiets velg ben der zelf bij geweest toen ze erop gelecht werden de banden en er zit geen binnen band in je hebt een imitatie wielen van deze velgen |
|
|||
|
|||
@Serge pot:
er is een verschil tussen een engels spaakwiel en de huidige, en veel in amerika gebruikte, spaakwielen... Die behoeven dus geen binnenband... Ik vind het best lachen eigenlijk... als je die spiegels weg laat kan het best iets zijn zo! |
|
||||
|
||||
vind het ook wel apart. Niet mijn ding, maar ik denk dat het een leuke combi zou kunnen zijn, met wat andere chrome parts.
Beetje over-the-top, maar dan zonder tupperware!
|
||||
|
||||
Quote:
ah right weer wat wijzer
|
|||
|
|||
ach blijft een leuke auto.
alles staat er wel op.. en over die km stand. maakt niet uit hij is top fit
we take u to a lower level ***airless rider*** Last edited by 2-low jetta : 03-10-2007 at 18:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
pff, je vraagt hier om reacties, dan krijg je die voel je je meteen aangevallen.. ik heb ook een 2f gehad, en die was echt wat lager dan de jouwe vriend, dus eerst ff nadenken!
|
||||
|
||||
catfight
Ieder zijn mening toch? 't Is geen wedstrijd hier.. Beetje sneu hoe sommige mensen zich uit de tent laten lokken door een te lompe opmerking van een ander.