![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb van de week de versn. bak in de soep gedraait nu heb ik die er vanachter gehaald die ging echter heel slecht want ik kreeg de schotel van de aandrijfas niet langs het vliegwiel, ook niet als ik hem precies bij de uitsparing had zitten, zelfs dan bleef die er nog twee cm achter hangen. Bakcode (AUG)
Nu is dus de vraag of deze bak orgineel achter dit blok heeft gehoord? In ieder geval ben ik dus op zoek naar een goeie bak voor achter het pf blok in een golf van 1991. Heb je wat liggen stuur me dan pb.. Mvg |
|
||||
|
||||
![]() <murcielago_25@hotmail.com> mail of msn denk dat hij er nog wel 2 heeft liggen
regio boxmeer nijmegen |
|
||||
|
||||
![]() heb erook 1 liggen. de bak code weet ik zo niet.
bij intresse even pb'en |
|
|||
|
|||
![]() heb wel een bak van een 1.8i RP blok
weet niet of dat hetzelfde is. je mag hem zo komen ophalen voor 50 euro of zo ??
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een GTI 8V bak, ACD bak liggen. Als het echt nodig is mag die wel weg. Ook heb ik een 2Y bak liggen. Die is eigenlijk hetzelfde op de 5e na. Die is net even wat korter. En het aantal splines is geschikt voor een 16V vliegwiel.
Maar die ACD bak is mijn eigen reserve bak, dus die doe ik niet zomaar weg. |
|
||||
|
||||
![]() heb er zat liggen, laat maar weten
|
||||
|
||||
![]() Hmm, heb voorlopig de auto en het blok te koop gezet.. Dus de bak is niet meer nodig.. Iig bedankt voor het reageren..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de eind overbrenging is ook anders van de 2y. de 2y is in zijn geheel korter |