|
|||
|
|||
vraagje coleman remmen
hi volks,
ik ben jasper en kijk al een poosje mee op het forum. ik ben zelf erg gek van golf en dan voornamelijk het 2de type. foto's zeggen meer dan worden dus bij deze. en de binnenkant van de auto en dan me nieuwe blok. wat ik aan het bouwen ben. daar was ik al een poosje mee bezig. maar veel onderdelen zijn best lastig te vinden. maar deze heb ik nu toch allemaal gevonden. zonder er de hoofdprijs voor te betalen. maar nu dan ff de foto's. nu maar eerst gaan sparen voor me zuigers. en andere dingen. dit heeft alweer genoeg gekost. gtrz jasper Last edited by jasper16v : 17-11-2007 at 14:12. Reason: update |
|
||||
|
||||
mooien golf heb je,die motor is ook erg leuk. kocht je die zo compleet al ? of ben zelf echt begonnen met een admosferische 16v basis?
|
|
||||
|
||||
ff je foto's zichtbaar gemaakt
|
|
|||
|
|||
thanks marcski, daar bwn ik nog niet helemaal in thuis.
@vwmk2driver, het enige wat ik nog had liggen was een 16v kop. de rest heb ik het afgelopen jaar bij elkaar gesprokeld. moet zeggen ging best snel. |
|
||||
|
||||
het enige wat je had hoeven doen was de links tussen [IMG] en [/IMG] te zetten of de knop
te klikken en daar je link in te vullen |
|
|||
|
|||
Mooie auto en leuk blok!
Kun je eens een close up foto maken van het nokkenastandwiel?
|
||||
|
||||
Mooi projectje, en super motor!
Ga ik zeker volgen. Vind die gladde hoogglans zwarte lijsten eigenlijk ook wel gaaf staan op deze.
|
||||
|
||||
Hmmmmmm 16V G60...geweldig!
Golfje is ook leuk....keep us posted!
|
|||
|
|||
@steven16v het is bijna dezelfde die jij verkoopt. deze komt bij erick de leeuw vandaan
en de rest zodra er weer updates zijn post ik die weer natuurlijk. en bedankt voor de reactie |
|
|||
|
|||
Mooie golf, en een leuk motor project.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
|||
|
|||
Quote:
Oke. Kwam me al zo bekend voor.
|
|||
|
|||
heb weer wat nieuws gevonden. het is voor mij de sport om sommige onderdelen zo goedkoop mogelijke te vinden. en in het algemeen lukt dat aardig. zo nu dan ook weer.
een volgens mij vrij unieke 2 delige carterpan. |
|
||||
|
||||
mooi spul
|
|||
|
|||
ja dat vond ik ook eigenlijk toen ik hem op mp zag staan.
en dat er nog verder niemand op had gereageerd. |
|
||||
|
||||
Waar zitten die carterpannen normaal onder dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Onder den moteur.
|
|||
|
|||
ik dacht dat je hem te koop had staan jasper??
ziet er verder allemaal goed uit man bevalt de alpine nog?
|
|||
|
|||
@erik bij de man waar ik hem kocht zei datie onder een blok vandaan kwam die door hartman gedaan was.
@ skitzo. dat was ook maar naar een goed gesprek met me pa en vriendin. toch besloten om hem te houden en er lekker verder mee te gaan. en de alpine bevalt nog steeds. alleen binnenkort maar ff een afstandbediening kopen. |
|
|||
|
|||
ik heb een vraag, ik kan een setje 4 zuigeren remklauwen kopen van coleman.
is hier iemand bekend mee vind ze namelijk alleen in amerika. deze zijn wel speciaal voor vw golf mk2 en 3. ze behoeven wel revisie. is een revisieset bij iedere goede autosportzaak te krijgen. |
|
|||
|
|||
zo weer wat nieuwe onderdelen op gehaald. waar onder nieuwe velgen, intercooler stk, remklauwtjes en nog maar ben de naam daarvan kwijt, :mrgreen:
dit zijn de nieuwe velgjes oz racing 17 inch 8j et 35 en 5x100 g60 intercooler nieuwe remmentjes en het ding wat ik niet ken. die trouwens bewerkt is door erik de leeuw kwam ik achter. dus heb weer wat bijelkaar gesprokeld :mrgreen: |