|
||||
|
||||
gejat van xposure: populairste topics op andere fora
De polulairste topics op andere forums:
Lamborghini Forum: Windgeruis bij 330 km/h, ik weet het niet meer... Audi A8 Forum: Waar kan ik mijn Rolex laten repareren? Fiat Forum: Hallo? Ben ik hier de enige? Mercedes C-klasse Forum: Mijn Mercedes is zondag bij het brood halen nat geworden - wat moet ik nu doen? Mazda MX-5 Forum: Zo'n boerenpummel is met een Volkswagen Touareg over mijn auto heengereden. Volkswagen Touareg Forum: Er zit een Mazda MX-5 klem onder mijn chassis. Hoe krijg ik 'm los? Renault Forum: Maandkaart te koop - auto is sneller dan verwacht teruggekomen uit de garage Bentley Forum: Ik heb vandaag de asbak gebruikt. Hoe kan ik 'm vervangen? Porsche Cayenne Forum: Benzineverbruik minder dan 40 liter per 100 km. Motor defect? Smart Forum: Motorblok van motorfiets ingebouwd. Eindelijk meer vermogen! Camaro Forum: Mijn vriendin is met mijn broer en zijn vrouw naar bed gegaan. Hoe kan ik ze ombrengen? Ik heb al een strafblad en ga zeker niet weer de bajes in! Mustang Forum: Zo'n idioot in een Civic heeft vandaag geprobeerd me in te halen Civic Forum: Zo'n idioot in een Mustang heeft vandaag geprobeerd me in te halen Honda Accord Forum: Ik krijg mama's auto. Zoek goedkope 18" velgen Volkswagen Bora Forum: Ik ben kwaad. Iedereen denkt dat ik een Golf met rugzak heb Opel Forum: Mijn Corsa heeft geen roest! ECHT WAAR! (verwijderd door moderator) Mazda MX-5 Forum: Mag ik als man in een vrouwenauto rijden? Oud, maar blijft leuk... Lexus Forum: Waar vind ik achterlichten in Volkswagen-stijl? BMW M3 Forum: Waar kan ik Golf III buitenspiegels aankomen? Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit? Ford Fiësta Forum - Help! Er zit een naaimachine onder mijn motorkap Seat Marbella Forum: Ik kon vandaag een vrachtwagen bijhouden! Trabant Forum: Ik ben nieuw hier. Waar bouw ik de brandstofpomp in? Trabant Forum: Ik heb een Mercedes-motor ingebouwd, nu loopt hij, loopt hij niet, loopt hij, loopt hij niet... (Antwoord van Mercedes: U heeft een ruitenwissermotor ingebouwd. Van intervalstand op stand 1 zetten).
|
||||
|
||||
hahahahahahaha super !!!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En wat is hier het populairste topic.
of kun je daar niets over verzinnen |
|
||||
|
||||
Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
|
|
||||
|
||||
Quote:
- Hoe krijg ik mijn Golf 2 met VR6 op kenteken? - Auto ligt op het asfalt. Hoe krijg ik hem nog lager?
|
||||
|
||||
Vroeger was je nog iets met een volkswagen,
nu ben je alleen nog maar iets met bbs'en |
|
||||
|
||||
haha grappig
|
|
||||
|
||||
VFC: ik heb mijn 80 euro RM's gepoetst.. nu te koop voor 1100 euro
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
VF: Ik heb Jelle al een poos niet gespot, leeft hij nog wel?
|
||||
|
||||
VWF: Hoe krijgen we Jelle weer naar Volksforum?
|
||||
|
||||
haha geweldig!
|
|
||||
|
||||
hoe was zn achternaam?
|
|
||||
|
||||
hahahahah
|
|
||||
|
||||
REPOST!
Tjaap, ken je forum... Had m (jaren geleden al) gepost hier op VF en hem even geleend vanuit jullie archief voor op xposure! Maar hij blijft leuk!
WILL NOT SHIP TO NIGERIA OR OTHER COUNTRY - NO SCAMS! ONLY FOR SALE FOR CASH www.xposure.nl the aircooled territory Last edited by user-x : 24-08-2007 at 22:56. |
|
||||
|
||||
LOL, ik ben zelf ook meer dan een jaar pleite geweest he...
|
||||
|
||||
Is te merken...