|
||||
|
||||
Het is laat, maar toch post ik ze vast. Morgen weinig tijd namelijk
Hij staat er mooi op Stijn Ik heb niet veel foto's, maar de rest staat hier Thuis kwam ik erachter dat ik geen foto's heb gemaakt van Ernst z'n sloep D'r zaten coole velgen onder; 17 inch staat niet slecht onder een 32b
|
||||
|
||||
Zijn er al foto's? Ten eerste wil ik even de organisatie bedanken van Vagfest! Ik vond het een geslaagde meeting met een goede sfeer en lekker weer! Volgend jaar ben ik zeker weer van de party! Ik heb me prima vermaakt!
|
|
||||
|
||||
twas rustig, maar dat waren wij niet.. we hebben ons weer super vermaakt.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dronken/donker/125cc/stijn/hillclimb
|
||||
|
||||
ook net weer terug. vond het een mooie meeting. heel wat leuke dingen gezien en bekende tegen gekomen. jammer dat je al weg was marco, maargoed het was geslaagd! bij de ingang stonden 2 hele mooie audi's, een blauwe en een gele
de terug weg een heel eind meegereden met 3 andere bezoekers, geen idee of jullie hier ook aktief zijn. grtz.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wel boven!
|
|||
|
|||
Quote:
denk dat wij dat waren,tenminste een redelijk stuk opgereden met een polo g40.was inderdaad voor herhaling vatbaar wat mij betreft,mooie meeting! |
|
||||
|
||||
Ja was erg geslaagd !! weer erg vermaakt.
Wordt wel lastig om jezelf ieder jaar weer te overtreffen ...
|
||||
|
||||
Heb geen VF'ers gezien. Waar zaten jullie ergens?
Stond zelf met een witte jetta en golf 3 variant bovenaan de berg bij de splitsing. Vrijdagavond goed van de kaart gegaan, om daarna zaterdag in comateuze toestand over het terrein te gaan Goed vermaakt! Volgend jaar met eigen auto. |
|
||||
|
||||
we stonden helemaal aan het andere eind van de kom.. schuin boven de douches zeg maar.
|
||||
|
||||
Quote:
van antwerpen tot breda. de 3 golfjes waren paars, zwart en grijs. ik reed in een paarse genesis.
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt bekend! Wij stonden ook op de berg, maar dan het uiterste uiteinde van het pad wat langs de 'rand' loopt. Niet gelukt met je Golfje dus? Balen
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Jep dat klopt waren wij Was een super meet.
|
|||
|
|||
het was rustig prijsen waren goed .....$$$$ even snuffelen ........ had Oane dit ook al niet een keer Te kleine wielen Te groote wielen was leuke meeting volgend jaar wel graag weer type straaten maken ....vond ik persoonlijk leuker Last edited by voklswien : 12-08-2007 at 19:26. |
|
||||
|
||||
wij zijn ook weer terug . was echt een geslaagde dag .
volgend jaar gaan we het hele weekend . helaas geen foto's . cam vergeten
|
||||
|
||||
VAG-Fest
Hoi,
Ik heb er maar enkel woorden voor: Super ,tof. En vooral proficiat aan de vriendelijke organisatie en medewerkers greetz |
|
||||
|
||||
Mijn foto;s
Op weg De eerste van in totaal 8 op de heenweg Op de gok achter deze kar gegaan, ging gelukkig ook naar Boom. Tanken, want hij was ECHT leeg Mijn zielige tentje waar ik net niet in pas Zaterdagochtend Stefan in coma Op weg naar de uitgang, vervolgens naar huis |