|
|||
|
|||
hoe zeldzaam wil je het hebben ...
een owners manuel voor een model wat nooit echt officieel te koop is geweest !! |
|
||||
|
||||
Dat is toch een Fridolin? Zie ik het goed?
|
|
|||
|
|||
Yep,dat heb jij goed gezien !! (zeker al meerdere bakkies koffie op hé ?? )
|
|
||||
|
||||
Hoezo zou daar geen manual van zijn?
Die postbodes moesten toch ook weten hoe het allemaal werkte? |
|
||||
|
||||
Precies..
Niet de dingen anders laten lijken dan ze zijn.. Zeker eerst een beetje z'n zeldzaamheid gaan aanprijzen, en dat tekoop aanbieden.. dat kunnen we allemaal ! ;-)
|
|
|||
|
|||
hehehehe ....
Heb heel wat beurzen en onderdelen meetings gezien,maar dit ben ik nog nooit tegen gekomen !! Nee,zelfs niet bij Raoul's VW hallen,waar toch wel weer een "all aluminium" Barndoor embleem lag ... :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Die in het brabantse land kunnen iig slecht lezen merk ik wel of niet op mijn deurmat ... |
|
||||
|
||||
het is een mooi boek maar ik heb de auto
ben een hotrod aan het bouwen van een fridolin
met een audi tt motor |
|
||||
|
||||
Ben jij die gast uit de buurt van Breda die die gechannelde frido uit Landgraaf heeft gekocht dan?
|
|
||||
|
||||
klopt kom uit tilburg
|
|
||||
|
||||
Stoer! Ben ook voor dat ding wezen kijken maar was mij toch iets te slecht (aangepakt) en daarvoor teveel geld. Respect dat je er mee bezig gaat, hopelijk maak je er iets moois van. Je plannen zijn in iedergeval al goed. Ik heb nog wel ergens een paar foto's die ik toen gemaakt heb.
Heb jij inmiddels al wat meer foto's en vorderingen gemaakt? Maak anders even een topic aan met je projekt denk wel dat het de meeste mensen zal interesseren! Succes, -Michel |
|
||||
|
||||
maar effe terug naar het begin
is het boek soms te koop laat het dan maar effe weten heb al 2 boeken van fridolin maar wil dit boek ook wel |
|
||||
|
||||
Zou ook wel eens een paar foto's van je projectje willen zien!!!
Zoveel fridolino's zijn er niet in NL. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
post eens een paar pics van in het boek...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
zow emiel, ff een topic van 4 jaar geleden terug omhoog halen?
|
||||
|
||||
Quote:
Das kannst du echt vergessen, da hast du dich vermessen. http://www.youtube.com/watch?v=w9F65atreVM Last edited by ben zine : 16-05-2009 at 11:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
LOL