|
||||
|
||||
Het grote laat je niet VAG zien topic.
Ik heb het gevoel dat hoewel we allemaal grote liefhebbers zijn van VW, sommigen van ons ook nog een hele leuke auto van een ander merk voor de deur hebben staan. Ik heb al een T5R en een S40T5 gespot maar minder "exotisch" is ook leuk.
Uploaden kan uiteraard hier in de map offtopic. Ik zou zeggen kom maar op en
|
||||
|
||||
Quote:
zei meneer BMW
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien eind deze week. Moet hem eerst nog even z'n nieuwe pantoffels aantrekken,
|
|||
|
|||
zal ik beginnen
nau ja ik ........de auto is van mijn vrouw Last edited by voklswien : 31-07-2007 at 20:53. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Topic titel aangepast, jouwe past hier niet meer
|
||||
|
||||
mijn daily ride dus..
|
||||
|
||||
de witte was van mij maar die heb ik met voor/achterschade weggedaan en de astra daar rijdt m'n vriendin in...
|
|||
|
|||
Mijn daily is een Opel Vectra GT 2.0i 115PK met slechts 140dkm op de klok (NAP aanwezig)
Ben bezig hem om te bouwen naar een vectra 2000 16V. Auto is in goede staat, ben van opel wel anders gewend En ze kosten geen drol meer. Ik denk dat 1 gepolijste bbs rm nog duurder is dan mijn GT De vrouw rijdt al daily een Opel astra 2.0i CD 115PK Dit ivm de twins die op komst zijn Heb nog geen pica van de astra. Last edited by Domi : 28-07-2007 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Momenteel deze twee maar de zwarte gaat begin september weg en dan blijft de R over
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 28-07-2007 at 21:24. |
|
|||
|
|||
Quote:
Merk AUTO UNION Handelsbenaming AUDI V8 206 KW AUT U9 Kleur(en) Rood Brandstof Benzine Aantal cilinders 8 Cilinderinhoud 4172 cm3 Vermogen 206 kW Massa leeg voertuig 1.737 kg |
|
||||
|
||||
T5R -> is ie er ook in Cream Yellow aanwezig, met de originele Titanium (kleurige?) velgen?.. een van de weinigen die geel mogen zijn
|
|
||||
|
||||
mijn niet-vag auto
Last edited by hajee : 28-07-2007 at 22:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen betere foto? Hij staat zo'n eind weg, en die Ferrari staat ook nog in de weg
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, ook mijn favoriete kleur voor een T-5R
|
||||
|
||||
Wordt wel een heel degelijk forum zo met al die Vulva's.
@ Hajee
|
||||
|
||||
VW --------> Volvo Wagen???
|
|
||||
|
||||
De 850 T-5R Wat zijn die auto's enorm cool!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mijn nieuwe daily, 1.4 16V.
Hopelijk binnenkort een TDI, dit rijd niet vlot.