|
||||
|
||||
Golf 2 GTI 8v
Zo, jullie hebben even moeten wachten, maar dan toch eidenlijk maar even foto's geschoten. Auto is nog niet gewassen en gepoetst , maar dat komt dit weekend wel.
Dit is dus de nieuwe aanwinst, i.p.v. de polo. Tis een orignele NL, uit '90, met net iets meer als 2 ton op de klok. Boekjes e.d. allemaal erbij, aardige blèrpijp eronder (reesmus), en voor zover ik kan beoordelen, een aardig nette originele GTI. Er zijn nog wel wat kleine dingetjes die eraan moeten gebeuren, maar dat komt allemaal wel goed. Binnenkort eerst maar ff wassen en poetsen, en een stukje dichter bij moeder aarde brengen. Lijkt wel een country
|
|||
|
|||
nette golf! Is geen remus in plaats van een reesmus? (tis bijna een leesmus
|
|
|||
|
|||
mooie golf gti succes er mee.
|
||||
|
||||
Quote:
zou je denken?? ik zeg dunne bumpers Chris... mooi kleurtje
|
||||
|
||||
mooi golfje, chris! apart kleurtje..
|
|
|||
|
|||
Mooie nette auto.
Kleur is zeker (LA5V)royal blau metallic?? Lijkt sprekend op mijn G60 kleur die ik heb gehad. |
|
||||
|
||||
Kleur is idd LA5V, vind het zelf ook een erg mooie kleur, alleen kan deze wel een poetsbeurtje gebruiken...
Gespoten zal er toch wel een keertje moeten, want de deur is net een tintje donkerder blauw, de voorbumper is helemaal verf loos, en de achterbumper verliest steeds meer kleur Dunne bumpers komen er niet op, vind ik geen porum bij een '90er. Bedoeling is om hem zo origineel mogelijk te houden / maken. Heb inmiddels ook al een grille liggen met rode bies, dan gaat dat lelijke bonrath ding eruit, samen met de heldere koplampen. Ik vind 't geen porum. Waarschijnlijk als ik de schroefset om heb gezet, gaan de BBS'en van de TD ook op de GTI, en gaan deze (weet ik wat voor merk) wielen op de TD, maar daar moet ik nog ff over nadenken.. Heb 'm gisteren even een check up laten geven door mijn garage, en de monteur vond dat het een hele nette onverprutste GTI was. Doet je toch wel goed als een monteur dat zegt
|
||||
|
||||
Proper bakkie man !!
|
|||
|
|||
Leuke wagen, succes ermee !!
|
||||
|
||||
Mooie originele GTI hoor ,en zeker mooie kleur ,ik heb een passat gehad in deze kleur ,en als die mooi is gepoetst ,heb je een heel mooi effect!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke velgen er origineel onder zo'n gti horen,zou het zo niet eens weten .
|
||||
|
||||
Leuke bak Chris, suc6 met ont tokkie'en
|
|
||||
|
||||
Volgens mij 14" staal met tig kleine ronde gaatjes.
Deze, kwamen ook van een 90er gti af alleen vond die kerel ze niet mooi dus gingen ze samen met de bumpers en deze 1.3 in de bingo: Verder heb je een auto gekocht met potentie Christiaan. Interieur ziet er nog fris uit.
|
||||
|
||||
Als er zin/tijd is dit weekend, en het weer zit een beetje mee, dan maar eens de schroefset eronder zetten, en de BBS'en.
Maar zou er idd 14" staal onder horen? Binnenkort ook maar eens de sticker in de kofferbak ontcijferen. Benieuwd wat er allemaal op hoor te zitten / heeft gezeten....
|
||||
|
||||
leuke auto christiaan, vooral de kleur is een hele mooie.
heeft de auto voor schade gehad, omdat die bumper niet de originele is? (geen mistlampen).
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Zover ik kan zien heeft de auto geen schade gehad, maar ja, ik ben geen expert. Zelfs de originele stickers e.d. van het luchtfilterhuis zitten nog op de slotplaat...
Ben nu alleen met spoed op zoek naar een koelvloeistof reservoir, dacht dat deze een klein beetje lekte, maar tis iets meer als ik gedacht head (zie mijn onderdelen te koop gevraagd topic)
|
||||
|
||||
Leuke wagen Christiaan!
Zoals al eerder vermeld hele mooie strakke kleur. Wat kleurverschil hier en daar hou je toch. Ben eens benieuwd als hij wat veranderingen heeft gehad hoe het er dan uit komt te zien. Succes ermee GTI-logo gaat dinsdag op de post, ben dit weekend op vakantie
|
||||
|
||||
n nieuw reservoir is niet zo duur chris 4 tot 5 tientjes. Anders op de slopen in de omgevind liggen er zat
Btw schade kan ook betekenen alleen bumper aan gort, originele bumper heeft n naadje op de hoeken bovenop de bumper
|
||||
|
||||
Goed, weer even een update. Iets minder leuk, want ik heb een stevige olielekkage.
Begin deze week is 'ie even naar mijn garage geweest voor een beurtje en een nieuwe distr. riem (ja, kan ik zelf ook, maar zit ff zonder klusschuur). Alles goed, maar gisteravond lag er een plasje olie onder de auto. Dacht eerst dat het filter niet goed zat, dus vanmorgen even terug naar de garage. Blijkt dat het ergens langs m'n olifilterhuis lekt... zou dat spontaan gebeurd zijn, toeval, of iets met het beurtje wat 'ie gehad heeft? Kan dus nu ook geen andere grille e.d. erin zetten, want ik hem 'm even laten staan bij de garage.... Maar het moet allemaal wel klaar, tis toch wel de bedoeling dat ie meegaat naar VAGFest....