|
|||
|
|||
ziet er op de foto's zeer netjes uit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Nice, weer redelijk wat swallowtail aanbod de laatste tijd.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, dat vond ik ook al. Jammer alleen dat er bijna geen 74ers aangeboden worden.
|
||||
|
||||
deze stond ook tekoop op de meeting in Leiden
|
|
|||
|
|||
Quote:
Weet je toevallig wat de prijs was?
|
||||
|
||||
Nee, maar we weten wel het telefoonnummer van de -vorige- eigenaar Kun je even checken waarvoor hij pas nog van eigenaar verwisselt is
|
|||
|
|||
Quote:
Omdat daar niet zoveel van zijn he Het enige dat me opvalt aan die swallowtail van marktplaats is dat er op beide voorschermen knipperlampjes zitten. En precies op de plek waar normaal de bevestigings punten zitten voor een golf 1 met nieuwere bumpers. Lijkt mij dat er nieuwe schermen op zitten van een later model golf 1. Last edited by Domi : 23-07-2007 at 13:23. |
|
|||
|
|||
Quote:
Van wie is deze geweest dan?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet dat er daar niet zo veel van zijn. Die schermen rotten vaak weg en dan worden er inderdaad nieuwe schermen geplaatst. Je moest het eens zien bij die van mij. Kon er zo gaten in pissen.
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee, hij stond op MIVW meet inderdaad te koop (voor een paar duizendjes), maar in de condens op het achterraam was nog 'Te Koop - 06...' te zien. (ander nummer dan van de huidige verkoper).
|
|||
|
|||
Quote:
Stijn je had geen piloot moeten worden maar politieagent. Wat scherp.
|
||||
|
||||
Dat van de voorschermen viel mij ook direct op...
Doet die man trouwens zoveel moeite het kenteken geheim te houden... Nu weten we wel dat hij hem pas een maandje op naam heeft |
|
|||
|
|||
En in de advertentie zegt ie ook nog dat de auto originele lak heeft.
Dat is dus niet zo. Voorschermen zijn dus gespoten. Dan zal er wel meer gespoten zijn denk ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, Stijn een politie man, dat wil hij vast graag |