|
|||
|
|||
ff voorstellen: vwmark
hoi ik ben mark 25 jaar en kom uit brabant en helemaal gek van volkswagen!
ben zelf al in het bezit geweest van verschillende vw's maar heb nu een vw vento en heb een kever gekocht die ik binnen een paar weken kan ophalen (de huidige eigenaar was de kentekenpapieren kwijt) het moest er toch een keer van komen want het kever virus was wel al erg lang aanwezig! na een tijdje zoeken is het een matzwarte kever uit 71 geworden het is echt een soort project maar heb er wel veel zin in [IMG]D:\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Kodak Pictures\2007[/IMG] het idee is om hem in de tijd op te knappen en er vooral veel plezier mee te hebben |
|
||||
|
||||
welkom, posten vanaf je schijf kan niet, je moet de foto eerst ergens uploaden, (klik op gallery )
|
|||
|
|||
dit is mijn kever! |
|
|||
|
|||
welkom, leuke kever !!
|
||||
|
||||
Matzwart rules! Nu nog even die wimpers lozen.
|
|
|||
|
|||
Dank u dank u
kan niet wachten tot ik hem kan halen en dan gaan die wimpers er meteen af! ga hem nog een beetje netjes maken ( wat roestplekjes enz) en dan lekker cruisen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog veel laswerk aan, of valt het mee? |
|
|||
|
|||
valt op het eerste oog wel mee in gelukkig, maar in het achterpaneel net boven de uitlaat moet een stuk gelast worden en voor bij de neus zit een rotte plek. Ik denk dat er rondom nieuwe spatborden opmoeten maar dat zijn de kosten niet
|
|
|||
|
|||
Op deze foto is de kever iets beter te zien |
|
|||
|
|||
Hee Mark! Zoals ik gisteren al zei een mooie Kever!
Paar white walls eronder, verkorte vooras en met z'n pens op de grond VW Team Brabant goes Aircooled |
|
|||
|
|||
hey laurens! dank je voor je compliment!
ik wil waarschijnlijk de velgen rood maken voor de oldskool look en misschien white walls maar is volgens mij niet zo goed voor je banden zoals je kan zien op de foto is ie al iets lager en wil eerst effe zien hoe dit zo rijd, maar eerst maar zorgen dat ie thuis komt . hoop dat ik hem snel kan halen |
|
||||
|
||||
leuk project! zit wel zeker potentiëel in om wat leuks van te maken.. succes ermee.
ook voor jou dan: klik hier voor een leuke probeersite! kun je mooi een beetje proberen hoe je je kever eruit wilt laten zien, weet niet of je deze site al kende. groeten en succes met "stylen" hj Last edited by hajee : 17-07-2007 at 21:47. |
|
|||
|
|||
Hoi hajee is inderdaad een leuke site! ben al druk bezig geweest met het maken van allerlei voorbeelden, en daar kan ik hem een heel eind maken zoals ik in gedachten heb.
bedankt voor de tip is echt een aanrader! |
|
|||
|
|||
het is dan eindelijk gelukt!
heb vrijdag mijn kever opgehaaldt en kan nu aan de slag, het blokje is niet 100 procent en de carroserie heeft wat werk nodig maar precies hoeveel weet ik nog niet. binnenkort heb ik weer wat pics van de kever |
|
|||
|
|||
nette kever!
P.S: iemand nog zo'n sites? |
|
|||
|
|||
nette kever
kever virus is ingeslagen in brabant
|
||||
|
||||
Quote:
Als dat zo is, ik heb nog een 66er te koop, nette wagen veel aan gedaan al. |
|
|||
|
|||
hey miklo!
het kevervirus was er bij mij al een paar jaar! na een aantal jaar keverloos naar budel enz te zijn geweest moest er toch zeker een komen dus vandaar |
|
|||
|
|||
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat dingen het gepost dus vandaar deze update.
Het was eindelijk zover dat ik de kever kon gaan halen, en dus moest er vervoer geregeld worden, dus na een paar telefoontjes had ik een autoambulance geregeld en natuurlijk een auto (bus) die de ambulance kon trekken. Dit was de t2 bus van een vriend van mij dus we gingen geheel in stijl de kever halen! |
|
|||
|
|||
Na een lange rit van ongeveer 3 uur heen vanwege file enz en een rit van 2,5 uur terug waren we eindelijk thuis aangekomen.
omdat de kever niet wou starten gingen we eerst een aantal dingen controleren om erachter te komen wat de oorzaak was. na een aantal dingen geprobeerd te hebben kwamen we erachter dat de startmoter er bijna los aanhing en dat was dus ook het probleem, dus na die te hebben vastgezet starte de kever ook meteen! Ik was helemaal gelukkig want de kever deed het maar mijn blijdschap was van korte duur omdat er allerlei geluiden uit het blok kwamen die er niet in thuishoorden en dus de motor maar vlug afgezet en de kever de schuur in geduwd om de moter eruit te halen. en na wat werken was hij er eindelijk uit. ik had zo'n blok nog nooit uit een kever gehaald dus ik was blij met wat hulp want er kwam toch wel meer bij kijken als alleen de '4' bouten losdraaien |