![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Ik ben opzoek naar een polo classic interieur dat standaard GEEN hoofdsteunen in de stoelen heeft, liefts ook nog met een oldskool motief. Heeft iemand zoiets nog liggen of weet ergens een te liggen? Laat het me weten. |
|
|||
|
|||
![]() Upje
|
|
|||
|
|||
![]() up
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() en nog maar een upje
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() heee had jij mij gemailt voor dat interieur van me?
de mijne hebben we hoofdsteunen he.. ik ben er vandaag helaas niet aan toe gekomen om foto's voor je te maken ze komn zo snel mogelijk.. groetn nicky |
|
|||
|
|||
![]() Ey,
ja heb jou gemaild. maar zoek echt die zonder de hoofdsteunen maar die zijn erg zeldzaam geloof ik :P als iemand ze heeft word er weer grof geld voor gevraagd:P
|
|||
|
|||
![]() en nog maar een upje, is dringend gezocht heb eventuieel een g40 interieur te ruil
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet waar je vandaan komt, maar...
Ik heb hier twee standaard polo sedan stoelen staan, uit 85 Met hoofdsteun, dat wel, en de bekleding is aan vervanging toe. Wie weet is op nieuw bekleden zonder hoofdsteunen een optie... hoofdsteun gaten, over laten bekleden, en klaar! Stoelen mag je zo op komen halen.
|
|||
|
|||
![]() Ey,
Ik hou deze optie in me achterhoofd, ga uitzoeken wat het zou kosten om te laten bekleden Je hoort nog van me.
|
||||
|
||||
![]() is prima, ik hoor het wel.
Ze staan op de zolder van de garage, dus niet in de weg!
|
||||
|
||||
![]() Hallo
Ik heb nog een setje voorstoelen van een Polo Classic van 1983 zonder hoofdsteunen. Als je interese hebt laat het maar weten. Gr |