|
|||
|
|||
IRS ombouw (part 4)
Last edited by krukab : 03-10-2006 at 08:30. |
|
||||
|
||||
Goed bezig !!!
Ziet er heeeel mooi uit, ff heel wat anders dan een pendelasbakje. Ben nu toch wel een beetje jaloers
|
||||
|
||||
Quote:
goedemorgen alain, ziet er inderdaad heel goed uit. je bent weer professioneel bezig!! wij gaan er eens over denken over IRS maar als de type 3 bak het ""overleefd"" vind ik dat ook nog steeds een aardige optie. kom binnenkort maar weer eens kijken bij je.
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, welk weekend heb je ff tijd voor ons ??
|
||||
|
||||
Doe je ook Keverts onderstellen ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha, dat kan je best zelf gert !! De rasterplaatjes zijn in de aanbieding bij Franky's ! van 79,- voor 69,- alleen op budel !
|
||||
|
||||
Leg me maar eens uit .. das dus alleen die platen erop laten braaien en je kan overstappen op IRS ?
|
|
||||
|
||||
Mr VA:
Nee Gertje, das voor voor, die rasterplaatjes Als je achter IRS op de ovaal wilt kan je beter zoeken naar een automaatbodem Die zijn standaard met kevervooras en IRS achterkant Waarom wil je IRS op de ovaal ?!
|
||||
|
||||
De andere methode had toch het nadel van het altijd erg negatief staan als je m extreem wilt verlagen ?
Negatief stuurt erg lekker maar ik zag er soms .... Mot nog een hoop leren qua luchtgesleutel merk ik al |
|
||||
|
||||
Negatief is juist positief gertje !!!
Maximaal schuin : IRS is alleen leuk als je een hele dikke motor in je auto hangt !
|
||||
|
||||
Quote:
Dat Miss M dit allemaal weet je kan wel zien waar Leon al zijn wijsheid vandaan haalt Ziet er heel goed uit Kurk.als het in een weekend gdaan is bij de volgende dan heb ik wel een caravan voor je staan hier waar je in kan overnachten
|
||||
|
||||
Quote:
Vindt dit persoonlijk ook ultiem!!! Met een heeeeel dik blok kun je t best met pendelassen blijven rijden... das sterker dan IRS... (ja, ja... usertje leest ook nog wel eens wat!) Vraag me alleen af, om de hoeveel tijd je de lagers moet vervangen, aangezien er vrijwel geen olie meer bijkomt - zo negatief???
|
||||
|
||||
Quote:
Is tie buis er nou af :p :p En ga je nou nog naar budel :frown: :frown: :frown: |
|
||||
|
||||
Ja en als jullie naar Budel gaan voor een dag : koffiestop bij mij Meet en User en Kruk ?
|