![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() en dan van die cheap ass ruitenwissers erop....wel een hele mooi rallye..maar zitten er nu blauwe recaro`s in?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ken 'm wel, jongen woont ook hier in Haarlem, Hakan. Hij is hier op het forum ook wel eens voorbij gewaaid...
Hij werkt bij de Kwikfit, is ook nog net te zien op de foto ![]() Het is de oude auto van Dennis/Sonic G60 (uit pre-volksforum tijden). In Hakan z'n tijd is er de 20VT ingekomen. Auto had wat uiterlijke aandacht nodig, maar ik zie dat de boel nu strak gemaakt is en vers gespoten! Staat ook hiertussen: http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=rallyegolf WVWZZZ1GZKB136289 1H003112 Tornadorot (Dennis, verkocht --> Hakan, Haarlem) Al met al een auto die dus al langer bekend is bij de liefhebbers ![]()
Last edited by Stijn : 06-07-2007 at 15:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een buitenlander met smaak qua auto duss ![]() ![]() Alleen die ruitenwissers, maargoed dat is zo weer aan te passen..voor de rest ziet die er erg goed uit als ik het zo bekijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das wel heel lang geleden ja
|
||||
|
||||
![]() wat is er mis met die ruitenwisser
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vraag ik me ook af ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel een toffe ontsteking
![]() Echt retro ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat zijn AeroTwin wissers.... beter als normale!!
|
|
||||
|
||||
![]() Nette auto! Originele grill en achterlichten erin, Sebrings eronder en klaar
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja maar die prijs
|
|
||||
|
||||
![]() idd prijzen..........