|
||||
|
||||
Jettafans badge
Naar aanleiding van dit topic wou ik me een JETTAFANS BADGE laten opsturen vanuit China.
Maar misschien zijn er nog mensen geïnteresseerd. Om verzendingskosten en ingewikkelde betalingen te vermijden wil ik wel een bestelling doorgeven aan From China. Dat hij ze dan opstuurt naar mij en dat ik ze dan verdeel van hieruit. Zijn er nog mensen geïnteresseerd? Meer informatie (prijs, verzending) heb ik voorlopig niet, maar volgt zo snel mogelijk. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31932
|
||||
|
||||
Als de prijs niet te extreem hoog word wil ik er wel 1tje.
|
|
||||
|
||||
Vet
Kost dat dan denk je? |
|
||||
|
||||
Ik doe mee! (zou er een beltbuckle van te maken zijn?)
|
|||
|
|||
ik doe mee
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook ZEKER bij !!!
MOET er 2 hebben !!! Dus Jettafans hoe meer hoe goedkoper he
|
||||
|
||||
plastic? of staal, lijkt veel op plastic
|
||||
|
||||
Count me in too, ofcourse!
|
||||
|
||||
Ik wist wel dat ik niet de enige zou zijn.
Voorlopig nog geen nieuws van From China... Zodra ik meer weet, lezen jullie het hier.
|
||||
|
||||
Yes!
Als je meer weet over de prijs etc.
|
||||
|
||||
Ik heb ook wel belang bij 1 als de prijs netjes is.
|
||||
|
||||
ik wil er ook wel eentje
|
|
|||
|
|||
voor mij graag 2 (als de prijs bekent is !!)
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Na een hele week mailen, ben ik toch al wat meer te weten gekomen. Ik moet zeggen Jun Fan maakt er zijn werk van en hij is echt dol-enthousiast.
De prijs (alles inbegrepen: logo zelf, verzending vanuit China, administratiekosten) zal rond de 15€/logo hangen. Waarschijnlijk iets minder, maar laat ons voorlopig 15€ nemen. Het logo is gemaakt van metaal. JF stuurde me zelfs een handleiding hoe je het ding op je grill moet monteren. EDIT: Verzending van België naar Nederland is NIET inbegrepen in deze prijs!
BORA 1.9 TDI - '99 JETTA 1.8 GT 16v - '90 Last edited by stinne#82 : 23-06-2007 at 12:19. |
|
||||
|
||||
Stoer man!
Inclusief verzenden uit België naar Nederland? Want neem aan dat jij eerst het hele zwikje thuisgestuurd krijgt? |
|
||||
|
||||
Volgende leden nemen een logo:
1x Stinne#82 2x Jetta mk1 82 1x Johanva1 1x SlimMasterShady 1x DA-BRT 1x jettaracing 2x jettameister 1x 2-low jetta 1x maartenplukt ? NAS ? Tjaap ? Ebut ? Gerben
|
||||
|
||||
Quote:
Alles komt tot bij mij. De verzending van België naar Nederland zit er nog NIET bij. Daarvoor valt nog wel wat te regelen. Ik veronderstel dat er velen van jullie naar VAGFEST komen. Normaal ben ik daar ook wel aanwezig.
|
||||
|
||||
enne, mensen hier... niet zo op de grill plaatsen, daar ziet het er niet uit
gewoon op de hoedeplank plakken ofzo
|
||||
|
||||
Geen idee. Maar die voor Gerben [als hij een neemt] mij en Jettaracing kunnen dan wel in één envelop, wonen toch veel te dicht bij elkaar
En hoef je maar een keer te verzenden dan, scheelt ook weer in de kosten. Weet niet wie er vanuit Friesland naar VAGFEST gaan namelijk. Maar ik wil er ook wel een |