![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben bezig met een ander interieur voor in de jetta . Heb nu een gl interieur gevonden , maar die komt uit een golf mk2 . Nu is mijn vraag of dit gaat passen in me jetta mk2 . Met hoofdzaak de achterbank .
Heb nu een vaste bank en die van de golf is in delen neerklapbaar . Is bij trouwens 3 deurs . bvd johs
|
||||
|
||||
![]() past eigenlijk niet, maar met wat tie-raps kom je een heel eind
|
||||
|
||||
![]() was er al bang voor . zoek al een tijdje naar een beter interieur , maar kan niets vinden . vindt die van een gl erg mooi . (met de zachte stof )
gaat er eens over denken . vast maken is opzich niet zo erg , maar voor me gevoel is het dan niet ok/af .
|
|||
|
|||
![]() Stof overzetten!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Het halve jettarijdend forum rijd met een golf interieur in z´n mk2 jetta ,dus dat gaat zeker goed passen .!
Alleen is de achterbank bevestiging iets anders ,de zitting zelf past er zo in ,de gaten voor de boutjes zitten gewoon onder de zwarte kapjes . voor de rugleunig zal je even creatief moeten zijn ,ik heb gewoon een stukje 8mm hout tussen het achterbankframe geschoven en dit door een paar originele gaten in het achterbankframe vast gezet met 6mm houtschroeven . Dus gewoon monteren die boel!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meeste Jettarijders nemen het alleen niet zo nauw met de hoedenplank. Voor het mooi moet die een stuk worden opgehoogd.
|
||||
|
||||
![]() Neem ook gelijk even die plastic kapjes naast de zijkant van de achterkant van de Golf mee. Anders kun je vanaf de zijkant achter de achterbank doorkijken.
Voor de rest moet het wel passen, de schroefgaten zitten op de zelfde plek bij de Jetta, dus je kunt de bank gewoon onderaan vast schroeven. Achteraan kun je hem met een sjorband ofzo vast maken.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een Jetta GT interieur liggen...
![]() ![]() Wel zonder deurpanelen! ![]() ![]() Als je vragen hebt stuur gerust een mailtje: Jettameister at hotmail.com ![]()
|
||||
|
||||
![]() holy, bizarre hoedenplank batman..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo ziet er normaal uit maar ben het al een beetje moegezien ![]() ![]() En nu weer ON TOPIC ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ jettameister : volgens mij is dit wat johs zoekt !!
hou het even vast a.u.b !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe ik ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog wel recaro's in deze kleur
![]() inc een achterbank uit een golf in delen neerklap baar ![]() Last edited by voklswien : 17-06-2007 at 08:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is idd het interieur dat ik zoek . zie pb .