|
|||
|
|||
Mijn golf mk1 vr6 (www.lowdubs.com)
Ik ben zo'n 10 maanden geleden begonnen met het bouwen van een type 1 vr6 ik vond het een heel tof geluid en ben inmiddels al bijna klaar alleen nog afwerken en een uitlaat.
mvg pim Last edited by pim1987 : 18-07-2007 at 15:55. |
|
||||
|
||||
Nog wat werk voor de boeg, leuk project!
|
|
||||
|
||||
poe, wat een hoop foto's... maar wil hem zeker zien als hij rijdt
|
||||
|
||||
heb je die golf 2 nu gestript alleen voor die remmen??
hoe ga je het met het kenteken doen denk je? of is het van " voor de apk mag het" dus we bouwen gelijk een vr6 in?? verder ben je goed opweg. alleen het kenteken zal je nooit op 6 cilinder krijgen ben ik bang |
|
|||
|
|||
Heel leuk project hoor, maar mijn vraag blijft hoe je het gaat doen met het kenteken???
Hier in nederland krijg je niet zomaar een type goedkeuring hiervoor. |
|
||||
|
||||
Zoo daar zijn mensen goed bezig , keep it up
|
|
||||
|
||||
jeemig the peemig erg gaaf
ik denk alleen al aan het geluid bij het wegrijden bij een stoplicht |
|
||||
|
||||
Gaaf, lekker veel foto's.
Het zou opzich wel grappig zijn als je het uiterlijk houdt zoals op de eerste foto's, dan is het een echte wolf in schaapskleren |
|
||||
|
||||
Hey pim!!
Lekker bezig daar,schiet lekker op!! Loop ie al??Is altijd een spannend moment,wel leuk de eerste keer starten...
|
|||
|
|||
ja alles werkt hij loopt en heb een spagetti spruitstuk laten maken moet alleen de rest van de uitlaat nog bedankt voor de reacties!!
mzzl pim |
|
|||
|
|||
Leuk om de foto"s te kijken, en er is al veel werk verzet zo te zien.
Succes verder
|
|||
|
|||
Heel leuk project !!
En ja hoe doe je het met het kenteken ?
|
||||
|
||||
leuk nog een golf 1 met golf 3 dashboard leuk he al dat aanpassen. verder goed bezig zo te zien succes ermee en dat kenteken ik ben benieuwd
|
||||
|
||||
Quote:
Nu al een paar x gevraagd maar niet echt op geantwoord hoe zit het met het kenteken. Respect voor je werk erin wij hebben het vroeger ook wel gedaan is veel werk maar super,maar als het zo een "bij apk kijken ze er niet naar" auto word daar heb ik totaal geen respect voor.
|
||||
|
||||
dit vind ik nog de mooiste foto
|
|||
|
|||
Ja ik wou zeggen, ik vind het wel een beetje een vlugvlug klusje! Ik zou door de bomen het bos niet meer zien... plus zou het misschien slim zijn om de motor eerst eens mooi af te spuiten, en dan evt. te lakken nog!
Maargoed, je flikt het wel... een golf 1 vr6 is wel vet |
|
||||
|
||||
denk dat hier meer de power dan de looks de hoofdrol spelen.
leuk hobby-project 10 maanden vind ik niet echt "vlugvlug", dan heb je ondertussen toch duidelijke keuzes moeten maken....
|
||||
|
||||
Volgens de RDW is het nog een 4 cilinder 37 kW, wanneer laat je dit op kenteken zetten?
Hoeveel werk heb je nog denk je? En hoe heb je dat gedaan met de remdrukverdeler op de achteras? |
|
||||
|
||||
Ik had nog een vraagje: hoe zit dat met het kenteken?
|