|
|||
|
|||
montageTB's alpha weber
Heb me gisteren een injectie set gekocht van alpha weber.
het is en tweedehans setje van iemand die rally reed. Het is een gold kit en is ontworpen voor de 1.8 16v. http://www.northamptonmotorsport.co...%20contents.jpg. nu vraag ik me af of ik nu ook een ander brandstofpomp nodig heb, of ik mijn k-jet pomp kan gebruiken. Deze is maar juist geplaatst en dus nagelnieuw. Andere info over het plaatse van deze set of iets gelijk aardig mag ook altijd worden gepost. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de kjetronic pomp teveel druk levert dus zal je er een brandstofdrukregelaar tussen moeten gooien. Moet je even nakijken hoeveel druk dit systeem nodig heeft. Origineel levert een kjetronic systeem wel rond de 5 bar. En als het niet lukt wil ik die mooie set wel van je overnemen
|
|
||||
|
||||
ff een vraagje,bij wie ga je de hele boel straks af laten stellen?
aangezien mijn buurman een heleboel problemen had met zijn systeem om iemand te vinden die zijn set-up kon programmeren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik die set op die foto zo bekijk zit daar al een brandstofdrukregelaar bij.... |
|
||||
|
||||
druk regelaar zit er idd bij..
en ja wie gaat hem programmeren daar ben ik ook wel benieuwd naar, misschien zelf ofzo? |
|
|||
|
|||
weet nog nie wie dit set kan afstellen, daar zal ik nog effe iemand voor moeten zoeken.
Maar ik dacht dat een kennis van mij wel iemand kent met de nodige kennis. Als ik hier meer info over weet zal ik hier wel iets laten weten. @ O.Z racing: je buurman had die de zelfde kit? grtz hans |
|
|||
|
|||
de enigste die ik ken is een kerel uit Schriek, ben zen naam effe kwijt. Enigste nadeel is dat je niet met je eigen onderdelen mag komen (daar kopen = daar afstellen, anders niet).
Heel misschien dat je bij leo de rijck gesteld geraakt aangezien je een atmosf golfje hebt (en atmo heeft hij wel graag). Die kerel uit schriek heeft trouwens goeie banden met Leo dus via leo kan je aan zijn gegevens komen (je kan altijd proberen he, wij geraakten niet binnen terwijl het blok 12.500 had mogen kosten hielp die kerel uit schriek ons niet verder. Leo had toen geen tijd om een blok te bouwen) Zoals ik al zei op kempsprint: eerst informeren is een dubbel kost als blijkt dat het systeem niet goed kan afgesteld worden.. |
|
|||
|
|||
@ The Green: bedankt weer voor u info.
Het is fijn dat er mensen zijn die nutige info kunnen geven over deze dingen en niet altijd zeveren Ik ben nu ook nog aan het proberen via engelse fora aan info te komen dus er is hoop. graag zou ik het wel eens willen proberen te instaleren tegen ciny, lukt het nie is de K-jet snel terug geplaatst he Zit wel nog met een verhuis ook dus das iets minder. Grtz hans |
|
||||
|
||||
postma kan het dacht ik en freddy cane ook wel
|
|||
|
|||
MelG60 van dit forum zal ook wel een adresje hebben
|
|
||||
|
||||
heb je wel de software erbij om te kunnen programmeren? dat bleek het grote probleem te zijn bij mijn buurman.
hij kon nergens aan de software komen om op een laptop te zetten en de boel te programmeren. |
|
||||
|
||||
Ahnendorp heeft ze ooit geleverd, misschien dat die je verder op weg kunnen helpen
|