|
|||
|
|||
auto strakmaken en rieger gto set plaatsen
wie kan en wil mijn auto strakmaken en rieger gto set plaatsen het is een golf 1 wie weet iemand of kan het zelf met de garantie op scheuren
gr |
|
||||
|
||||
Denk dat je eens moet beginnen om het allemaal wat duidelijker te gaan brengen !
Waar kom je vandaan? Wat voor staat is die golf nog van je? Moet het bij jou thuis gefixt worden, of bij diegene in de schuur oid? Of terwijl, maak het allmaal even wat duidelijker |
|
||||
|
||||
De garantie dat je scheuren krijgt........krijg je er standaard bij als je met polyester gaat werken...Mijn mening...niet aan die Tupperware beginnen...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
wanneer een goede montage is gebruikt is het onzin dat er scheuren komen, slaat nergens op. Ik PB je wel even een emailadres van iemand die mijn set heeft gemonteerd, die kan je tip geven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja maar hij stelt de vraag" wie kan mij de garantie op scheuren geven" chris reageerd daar letterlijk op, en hij heeft gelijk poleyester en staal gaat altijd werken dus er komen gerust wel scheuren in, maar het is ook afhankelijk hoe de bestuurder met de auto rijd, als die altijd normaal rijd dan zou het lang aan kunnen maar als hij veel aan het racen is en vaak snelle bochten neemt, is het zo klaar denk ik zo |