|
||||
|
||||
Trekhaak golf 3drs
ben nog op zoek naar een trekhaak voor m'n golfje
moet ik nog met bepaalde dingen rekening houden ofzo?? hoe moet de achterbumper eraf worden gehaald Last edited by Sander Wa Oars : 08-06-2007 at 08:02. |
|
||||
|
||||
sorry dat ik het zeg maar als je nog niet weet hoe je achterbumper eraf moet dan zou ik maar niet beginnen aan een trekhaak monteren.
|
|
||||
|
||||
waarom niet, als je een tweedehands trekhaak koopt zit die meestal toch al aan de bumper, en montage kunnen we hem best online mee helpen
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je voor je nuttige info!! Maar ik maak liever geen dingen kapot aan mijn auto!!! dus als er ergens nog iets zit wat ik niet gezien heb of niet weet is er een kans dat er wat kapot gaat. En dat heb ik liever niet. Maar verder is het wel gelukt. En de bumper moet eerst verwijderd worden, dan kan je de trekhaak monteren. Gaatje in de bumper maken, stekkerdoos aansluiten, bump monteren en dan de stekkerdoos en “beveiliging”monteren. Klinkt simpel en dat is het ook wel maar je moet wel even weten hoe. |