|
||||
|
||||
Bekleding probleempje
|
|
||||
|
||||
Wij hebben net onze stoelen en bank op nieuw laten bekleden.(golf 1)
Met de orginele stof en ziet er weer uit als nieuw, echte aanrader!!! Er zijn genoeg bedrijfjes die dat doen denk ik.
|
||||
|
||||
Daar heb ik al naar zitten kijken, maar dan ben je gauw paar honderd euro kwijt. En dat heb ik er nog niet voor over aangezien ik nog een arme student ben
|
|
||||
|
||||
Sorry,maar alleen de bestuurders stoel dat kan toch nie zo duur zijn.
|
||||
|
||||
Heb je toevallig een adresje dan?
|
|
||||
|
||||
heb ik wel maar da is wel ver weg voor je. ga naar een willekeurige auto dealer die laten ook wel eens een stoel maken. die hebben vaak wel een adresje in de buurt.
|
||||
|
||||
ook wel benieuwd naar adres,
hebt zelfde probleempje johan joure |
|
|||
|
|||
Of je besteld een stoelhoezen set van TMI, die vervangt de huidige 'hoezen' (ja, dat zijn ook een soort hoezen!) en die zijn wel erg mooi wat ik ervan heb gezien! (ff zoeken op het forum dus!)
|
|
||||
|
||||
hoi,
mag ik weten waar je woonplaats is. Ben zelf vertegenwoordiger in meubel fournituren lever veel aan (her)stoffeerders en autobekleders. Ik Kan je vast en zeker aan een goed adres helpen. Laat maar even weten groeten |
|
|||
|
|||
ik heb precies zon zelfde beschadiging.. ik vraag me ook af hoeveel dat ongeveer zal gaan kosten om 1 stoel te laten maken?
Gr, wouter |
|
||||
|
||||
Quote:
je bent me net voor (wou precies die vraag ook al gaan stellen)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik woon in Losser, dicht bij Enschede in de buurt. Zou wel mooi zijn als je een goed adresje wist. |
|
|||
|
|||
Quote:
Je zou weersink in enschede eens kunnen proberen.. die passen auto's aan voor minder validen en laten ook regelmatig stoelen bekleden.. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze gelijk een email toegestuurd, bedankt..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo, ik woon in zoetermeer, weet jij hier toevallig ook een goed adresje |
|
||||
|
||||
hoi, heb de volgende adressen bij jou in de buurt:
keizer, gildestraat 20 in Borne 074-2501665 jager, plesmanweg 4 in almelo 0546-814252 markink, m.a. de ruyterstraat 18 b in Haaksbergen 053-5724718 Bos, Oliemolensingel 90 in Enschede 053-4311860 Bendic, nijverheidsweg 2 in Goor, 0547-274680 Denk dat je hier voorlopig wel genoeg aan hebt, mocht je er toch niet uitkomen dan moet je maar even roepen, heb ik nog wel anderen, maar dan iets verder weg. |
|
||||
|
||||
@ wouter,
zal ff voor je informeren, is niet mijn rayon, maar dat komt goed, laat het je even weten. laterzz |
|
||||
|
||||
Ik zal eens informeren, bedankt haga!
|