|
||||
|
||||
Enkel wisser systeem voor Golf 2
Ik ben op zoek naar een enkele wisser voor Golf 2. Liefst met dopje om 't andere wissergat af te doppen. Ik geloof dat er ook een andere motor bij komt? Ik hoor graag wat er te koop is.
|
|
||||
|
||||
Ik heb wel een 1 arm wissermotor voor je tekoop, is zelfbouw maar werkt erg soepel !
wil daar 40 euro voor hebben ? - Fabian
|
||||
|
||||
Is de ruststand van de wisser instelbaar? En wat voor wisser kan ik er op monteren? Zitten de stangen er ook bij?
|
|
||||
|
||||
Ruststand is bij elk systeem instelbaar...Al het zelfbouw is kan er een Lancia Ypsilon wisser op... De stangen zuller er ook vast wel bijzitten
|
|
||||
|
||||
Ok interessant dus. Ik wacht Fabian even af. Lancia wisser had ik vroeger idd ook op mn Corsa A, toen bij Leo uit Blaricum oid laten bouwen....Maar wil het nu zelf wel eens proberen, ben alleen totaal geen las held, vandaar dat ik een aangepaste motor zoek, als hij al een ander lasje heeft voor de Y wisser is dat helemaal mooi....
|
|
||||
|
||||
De motor blijft gewoon origineel hoor, het is het mechaniek die bepaalt wat voor slag de wissers maken
|
|
||||
|
||||
Op ebay.de staan setjes van Bonrath voor € 100,- zijn nieuw en met garantie en als je even zoekt op Ebay.de staan ze er vaak ook nog wel voor rond de € 50,- op en dan heb je een goed setje voor weinig geld.
http://cgi.ebay.de/081340-Bonrath-b...1QQcmdZViewItem Of ander merk kan ook natuurlijk. http://cgi.ebay.de/Einarmwischer-VW...1QQcmdZViewItem |
|
||||
|
||||
zijn normale prijzen hoor, krijg je ze hier ook bij de betere 'tuner-handelaar'
|
||||
|
||||
Heb de search even gebruikt en ik ga dan toch liever voor een handgebouwd systeem en een Lancia wisser....Dus als er iemand nog wat heeft liggen!
|
|
|||
|
|||
Mijn broertje maakt ze...
Moet je alleen zelf een wisser bij kopen en hij zet ze standaard na links dus als je hem na de andre ekant of in het midden wil hebben, dan moet je dat zelf doen!
|
||||
|
||||
Ik ben voorzien, kan dicht,
|