![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik heb een probleem met mijn golf1 1600 gti uit '80 als deze gelopen heeft en je zet hem uit.. en na 10-20 wil je hem weer starten, kun je het vergeten met het aanslaan! na die 10-20 min heeft die ook geen enkele druk meer in het systeem. ik heb al van alles geprobeerd: nieuwe injectoren, deze lekken niet koude startinjector lekt niet, verschillende spinnenkoppen geprobeerd brandstof accumulator geprobeerd van een goedlopende alles afgesteld iemand nog suggesties.... alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
![]() benzinepomp?
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#3
|
||||
|
||||
![]() @ dekilo, accumulator is volgens mij de pomp
Heb je alleen andere verstuivers geprobeerd ? Dan zou ik ook even je zittingen en rubbers nazien van je injectoren. Als deze slecht zijn kan het zooitje nadruppelen en valse lucht aanzuigen.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lek in het systeem
Ruik je buiten de auto geen benzinedampen? |
#5
|
|||
|
|||
![]() ik heb nieuwe verstuivers incl. nieuwe zittingen en rubbers, ik ruik ook geen benzine dampen,
als je heeeeeeeel lang door start vol gas, dan heb je kans dat die aanslaat..... :S ben er een beetje doorheen, ben nu een andere warmdraairegelaar aan het proberen, omdat het verschijnsel alleen voordoet bij een warme motor, als je hem helemaal weer laat afkoelen is er geen probleem.... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt er inderdaad op dat het niet zozeer met je brandstofsysteem te maken heeft (aangezien hij wel start en goed loopt bij kouden motor en blijft lopen bij warme motor) ik denk dat het probleem hem inderdaad zit in de warmloopregeling. maar als ik me niet vergis kan dit ook weer gelinkt zijn aan een kapotte temperatuursensor.
iig succes ermee!
__________________
Einzer eingezatst!! |
#7
|
|||
|
|||
![]() heb ik ook es gehad vroeger....was de benzine pomp
temp sensor is nvt hadden ze toen nog niet..op de k jetronic injectie
__________________
quintus.....de grote race |
#8
|
|||
|
|||
![]() @vw leusden
De accumulator zet het systeem onder druk. De benzine pomp pompt gewoon letterlijk de benzine op uit de tank. Correct me if i am wrong. ![]()
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#9
|
||||
|
||||
![]() Je hebt sms
![]() Die kan je zeer waarschijnlijk wel helpen...! |
#10
|
|||
|
|||
![]() Heel erg bedankt!!!
maar heb nu het volgende probleem, dat ik geen vermogen meer heb, en het CO percentage zakt bij gas geven, na nagenoeg 0 heeft iemand suggesties, wat doet de drukbegrenzer in het systeem precies en is hoe moet je die afstellen??? |