|
|||
|
|||
Restauratie Golf M,met foto's
Hierbij de foto's van mijn project,ben pas met dit project begonnen.
Zal nog wel een tijdje duren voor ik de auto klaar hebt. Zal tuussen die tijd foto's plaatsen van de vorderingen. Last edited by bandit72 : 13-05-2007 at 11:44. |
|
||||
|
||||
Zo, goed werk. Je zult idd nog wel even bezig zijn
Wat maakt eigenlijk de Golf M de Golf M? Zitten daar nog bijzonderheden aan qua opties ofzo?
|
|||
|
|||
Quote:
Weet niet zoveel van deze uitvoering. Is volgens mij alleen in Nederland geleverd,wat de opties zijn weet ik dus niet. Hoop dat er hier op het forum mensen zijn die er wat meer vanaf weten. |
|
||||
|
||||
sow, jij hebt nog wel even werk, succes met de restauratie! In welke landen een Golf M precies is verkocht weet ik niet, maar iig niet in Duitsland.
|
|||
|
|||
Quote:
Dit gaat me lukken,dit is de 3de auto die ik restaureer. Deze auto valt nog mee ,gezien de staat van de eerste auto die ik gedaan heb. Deze auto wordt helemaal origineel,op open dakje na,en eventueel andere velgen. |
|
|||
|
|||
Hoi Bandit72
Ik zie dat het is gelukt met de foto's. Als je hier zonder zorgen over praat, dan komt het vast allemaal goed. Petje af hoor, om aan dit te beginnen, zelf ben ik ook bezig een een project, maar ik ben dit niet tegen gekomen gelukkig. 1 tip, speur de Project topic af, daar kan je veel van leren.( te minste ik wel ) Veel succes met de resto van je MK. Groet Patrick. |
|
||||
|
||||
mensen met een brug in een compleet uitgewoonde garage heb ik altijd vertrouwen in..
|
|||
|
|||
Hey bandit 72, dat wordt een erg leuk karweitje zo te zien
Alle succes gewenst! Als je al een paar auto's gerestaureerd hebt, raak je er vertrouwd mee uiteraard. Welke auto's waren dat trouwens? Het moeilijkere aan deze auto wordt nog goede onderdelen vinden, zoals het typeplaatje achterop bijvoorbeeld. Of maak je daar zelf weer iets moois van? Groeten, Dennis |
|
|||
|
|||
soow aardig project veel succes en blijft foto's poten he
beetje grote foto's wel (en ik heb al een mega groot scherm ) beter in 800x600 posten zie je beter en ja wat betekend golf m ?? groeten richard |
|
||||
|
||||
indd, de M en de MX zijn alleen in nederland uitgebracht, maar er is verder niets over te vinden:
http://www.doppel-wobber.de/sm1.html Ikzelf heb een Golf MX uit 1980 heeft de jouwe een enkele of dubbele tietenteller? toerenteller in het middenconsole?
|
|||
|
|||
volgens die lijst kan de mijne niet ik heb een nederlands geleverde golf s uit 1979 ??
sorry voor de off topic |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de leuke reacties. Weet niet of ik dat hier kan zeggen. Mijn eerste was een Opel Manta A van bj 1972,uiteindelijk getaxeerd op 11000 euro,daarna een Fiat 500 van 1972,deze is getaxeerd op 5500 euro. Denk dat ik het plaatje zelf weer mooi ga maken ,kan dan altijd daarna nog kijken of ik een mooie riginele kan vinden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb er geen tietenteller bij,deze zat niet bij de auto. Weet dus niet wat er standaard in hoort te zitten,misschien is er hier op het forum iemand die een Golf M heeft en mij een foto ban het dashboard en interieur kan laten zien. |
|
||||
|
||||
zooo daar zit nog veel werk aan
succes ermee
|
||||
|
||||
Ik heb altijd veel respect voor mensen die dergelijke restauraties uitvoeren. Petje af!
Over de teller: ik denk dat Stijn je daar wel meer over kan vertellen, volgens mij bezit hij ook een "M".
|
|||
|
|||
Quote:
Zit Stijn vaak op het forum? Weet je misschien hoe ik contact met hem op kan nemen? |
|
||||
|
||||
Stijn zit alle dagen wel op het forum; hij is hier moddereter (moderator).
Je kunt hem denk ik het beste even een PM sturen; zoek even een post van hem op en klik even op zijn naam, de rest wijst zich vanzelf. Maar misschien reageert hij hier ook wel even, in dit topic.
|
||||
|
||||
Goed bezig hoor !
Alleen zou wel fijn zijn als je die foto's in een wat kleiner formaatje plaatst..wordt het allemaal wat overzichtelijker van Succes er verder mee ! |
|
||||
|
||||
Ben er al
Ik heb inderdaad ook een Golf M staan (in min of meer dezelfde staat ) Echt veel info heb ik er ook niet over. Van de MX heb ik wel de originele folder overigens. Mijn M heeft exact dezelfde rare geel-oranje achtige kleur trouwens!! Er is al wel een keer een thread over geweest, een van onze forumcollega's had er wel meer info over. Kan alleen het topic niet meer vinden. Mijn M: