![]() |
|
|||
|
|||
![]() 'T topic zegt het al een beetje,
plaats hier jullie favoriete Rallye Golf foto's and enjoy ![]() Hier zijn een paar van mij ![]() De zwarte van Kevin ![]() De witte van Jimmy ![]() De groene van Filip ![]() En de mijne ![]() ![]()
Last edited by welly240bhp : 12-05-2007 at 04:00. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() 320 pk ,450 NM .... my favorite........... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
deze zijn fijn ....ik vind alex zijn ex nog altijd een topper ( de 1e foto ) |
|
||||
|
||||
![]() dit vind ik de mooiste, stond in Reifnitz in 2005.....
|
|
||||
|
||||
![]() dit vindt ik de mooiste heb hem van golfmk2.be
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn Favorieten:
Hugo. ![]() En some english guys dat zijn de mooisten. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() misschien het uiterlijk nog niet helemaal maar
zeker mijn nummer 1 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja das ook een favo van mij want das 1 van de weinige ECHTE rallye´s zonder schuifdak. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar kun je echt trots op zijn, zijn er niet veel van gemaakt ![]() Is 't trouwens een VW Motorsport carrosserie of zie ik daar geen stuk kooi? Hou hem in eere zou k zeggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit is een echte vw motorsport 280paarden aan de wielen
licht gewicht plaat werk magnesium ligt gewicht velgen wordt hersteld tot in details is 1 van de 11 vw motorsports rallye's met 4 zekering haha ![]() jah van de comp brandstof pomp contact en de koelvin meende ik hij is van kennis van me en hij maakt het klaar zo als nieuw stickers alles zal binnen kort eens andere fotos maken met de ligt gewicht motorkap en dergelijke erop en het kleine soort van klap ding op het dak weet zo de naam niet Last edited by 1800 16v kr : 12-05-2007 at 15:50. |
|
|||
|
|||
![]() Hij ziet er anders niet echt uit als een VWM Rallye, meer als een zelfbouw auto. Er zijn er trouwens nog best wel wat gemaakt hoor zonder schuifdak en VWM heeft wel wat meer dan 11 'echte' competitie Rallye's gemaakt. Heeft hij deze toevallig ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht van marktplaats voor iets van 1500 euro? Zo ja dan is het zeker geen echte, de verkoper beweerde dat het een ex hans weijs auto was en meer van die flauwekul maar het was gewoon een wit gespoten standaard ding met een doe het zelf kooi en een vrijwel standaard motor. Evengoed best een leuk projectje.
|
||||
|
||||
![]() deze meneer wie hem klaar maakt heeft alles tot in details uit gezocht
de nummers alles klopt er zijn nog 11 echte rallye's en daar heeft hij er 1 van en hij heeft nog 3 andere rallye's en er laatst 1tje verkocht hij had er namelijk 5 deze is niet via marktplaats gekocht en ook niet voor 1500 euro ik zal binnen kort eens kijken of ik een filmpje van het blok kan regelen als je dat hoort lopen weet jij genoeg dat dat ding echte pk's heeft |
|
||||
|
||||
![]() Ding heeft wel te koop gestaan op marktplaats.
|
|
||||
|
||||
![]() jah laatst
5 in een keer dat klopt wel maar toen stond alles te koop behalve zijn transporter t5 multivan gechipt naar 225 pk en zijn golf 4 v6 4-motion van zen vrouw waren niet tekoop stonden toen meende ik 5 rallyes ,2 golfjes 1 1.6 gti , polo g40 en 2 beetles tekoop meende ik |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog eens goed gekeken en weet voor 99% zeker dat het deze Rallye is... En als ik een motor hoor lopen dan weet ik niet dat hij 280 a/d wielen heeft. Maar het maakt me ook verders niet uit, leuk dat iemand zoveel Rallye's heeft en ik wens hem er veel plezier mee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee zo bedoel ik het niet maar met het waslijstje van jou autos dacht ik jij kunt wel horen of een vw blok standaart of zwaar gekieteld is en verder deze rallye zal wel op meetings verschijnen ik weet dat er een speciale lader opzit omdat deze niet zomaar gereviceert kon worden ofzo zal is fotos maken van die lader zitten vast graveringen in |
|
|||
|
|||
![]() Heeft hij een rubberen slang van lader naar ic ipv een gietalu bocht?
|
|||
|
|||
![]() Norman's vr6 natuurlijk niet vergeten....
![]()