|
||||
|
||||
Lampen flikkeren
Ik weet niet of het al een keer eerder is aangekaard maar ik heb een golf II 1.6 en als ik mijn motor heb draaien dan flikkeren de lichten,zowel de koplampen als mijn dashboard verlichting en mijn portierverlichting (eigenlijk alle verlichting!)
|
|
|||
|
|||
Lijkt op een massa probleem?
Check even of al je massa kabels nog redelijk in orde zijn in je zekeringkast en zoiezo de kabel van je accu naar het chassis. |
|
|||
|
|||
he ik heb precies hetzelfde met mijn jetta uit '91
ik heb ergens een keer iets gehoord dat dit ook aan je dynamo kan liggen, daar moeten 2 contact puntjes of andere dingetjes zitten die dan af zijn ofzo?? weet niet precies hoe of wat maar die jongen zei dat daar iets zat wat dit ook kan veroorzaken, maar vrijdag of maandag gaat die van mij een dagje naar de garage en da laat ik daar ook even naar kijken als ik wat hoor dan hoor jij het ook meteen |
|
||||
|
||||
Quote:
koolborstels!
|
|||
|
|||
Quote:
JA dat waren ze |
|
|||
|
|||
de dynamo zou t ook altijd nog kunnen zijn idd
|
|
||||
|
||||
dat is goed dan hoor ik het wel van die koolborstels! Die van mij gaat dinsdag naar de garage voor de pakking bij het spruitstuk maar dat blijkt nogal een trikie iets te zijn want dan moeten ze waarscheinlijk opnieuw gaan tappen enzo en dat gaat weer wat leuks kosten. Morgen eerst maar voor een week naar italie!
tot zover in ieder geval bedankt jongens! |
|
||||
|
||||
Ga maar uit van je dynamo, maar het controleren van je massa is gratig . Heb het in het begin met de Passat ook gehad.. Tijdens de vakantie is de dynamo kapot gegaan en toen was het geflikker ook over
|
||||
|
||||
vaak is je spannings regelaar aan het eind, gewoon even een gebruikte dynamo op de sloop halen....
|