|
||||
|
||||
Filmpje van mijn WOB door de jaren
Ben even aan het spelen geweest met Windows Movie Maker (k#tprogramma 1e klas). Heb een filmpje gemaakt van GTI door de jaren heen...
Hier het resultaat
|
||||
|
||||
leuk man! wel toevallig...ik heb vanavond een compilatie gemaakt van foto`s van mijn oude 77er op windows movia maker.....
|
||||
|
||||
Nice, filmpjes zijn altijd goed!
|
|
||||
|
||||
Leuk gedaan Highlander! Mooie evolutie
Vind 't nogsteeds erg leuk die throttlebodies en programmeerbare injectie. Ooit moet ik gewoon eens gaan stoppen met al mijn geld spenderen aan 12-en-een-halve auto's en dan kan ik dat soort hobbies ook gaan doen ?
|
||||
|
||||
Leuk werk Ook best een vet geluid zeg
Past dat geluid ook in een Passat?
|
||||
|
||||
Dennis, leuk filmpje hoor.
|
|
||||
|
||||
Leuk filmpje, hoe doe je dat nu met je carter ontluchting? Al een potje gemaakt ofzo?
En Januari is toch zonder e op het einde? |
|
||||
|
||||
In Bennie land is alles met ie
|
||||
|
||||
lache filmpie man
|
|||
|
|||
heel leuk filmpje !!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik twijfelde al, dus ik type het op google in en toen kwam met ie naar voren dus ik dacht dat ik ernaast zat maar dit keer is het dus google, zal het vanavond ff aanpassen. Voor de carterontluchting heb ik een mooie pot van RVS. Onderin zit een aftapmogelijkheid, vanafboven loopt er een pijpje to ca. 10cm de pot in en aan de zijkant komt er nog een filter op.
|
||||
|
||||
Mooi filmpje netjes gedaan en je auto mag er ook zijn niks aan verknoeid en mooi orgineel
|
||||
|
||||
Leuk filmpje Dennis
|
||||
|
||||
Ah, dat wist ik ook wel van dat mooie potje. Zag hem alleen op de foto/film niet zitten. Kan aan mij liggen maargoed, ook weer duidelijk!
En je hebt toch wel een telefoon met kalender of een echte kalender of de tijd van je pc, kun je ook kijken hoe je het spelt Ik heb zelf dyslexie, blijf er zoet mee. Bewerbung schrijven voor mijn tweede stage bij Porsche (in Stuttgart/Weissach) valt niet mee, al dat Duits |
|
||||
|
||||
Mooi gemaakt zo.Ik zou zo wel meer projecten voorbij willen zien komen.
Je hebt zo in 4.14 min een totaal overzicht. Wel erg jammer van de bbs-en.Ik vind die er het beste op staan. Maarja dat zal met der tijd ook wel weer goed komen. greetz |
|
||||
|
||||
Klopt Ruben, op het filmpje zit die er nog niet op... nu nog steeds niet omdat we druk zijn met de kever van Wim. Mijn tel geeft alleen jan. aan maar ik twijfelde en ging van goegel uit, niet meer doen dus filmpje is reeds aangepast.
|
||||
|
||||
leuk filmke bennie
|
|
|||
|
|||
haye mooi daan!!
mooie auto man
|
|||
|
|||
leuk filmpje en erg gaaf golfje
wat zijn de kosten nou van zo een blok ombouw? en wat komt er allemaal bij kijken? |
|
||||
|
||||
Leuk filmpje
En erg lekker blokje |