|
||||
|
||||
Voorstellen: DennisGTI
Na al een aantal weken lid te zijn van het forum en een beetje meegelezen te hebben stel ik me bij deze maar even voor!
Ik ben Dennis, 20 jaar, en kom uit Wageningen. Ben de afgelopen drie jaar samen met mijn vader druk bezig geweest met de restauratie van een Golf 1 GTI uit 1983. Auto is helemaal gestript en opnieuw gespoten. Helaas zijn we een groot deel van de foto's verloren door mijn handige broertje maar om jullie alvast een indruk te geven: Zo was hij vroeger, toen ie een jaar of 6 oud was. Zo stond hij erbij toen ik hem kocht, zo'n 3 jaar geleden. En zo stond hij er in maart bij: Morgen komen er ATS cups onder (echte, 7J x 15") en volgende week komt de zwarte striping op de zijkanten. Sinds gisteren zit er een nieuwe uitlaat onder. Helemaal origineel VW. Verder is de auto voorzien van een Bilstein sportonderstel. Ik zal jullie op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen! Groeten, DennisGTI Last edited by DennisGTI : 03-05-2007 at 18:26. |
|
||||
|
||||
mooie auto! Die Azev-A velgen zijn trouwens ook niet verkeerd.
|
||||
|
||||
Bedankt!
De Azev's zijn te koop dus mocht je interesse hebben ;-) |
|
|||
|
|||
welkom welkom,
mooie GTI !!!! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Welkom hier !
En hele mooie GTI die je daar hebt en tevens mee bezig bent Plannen klinken ook erg goed! Veel succes er verder mee ! |
|
||||
|
||||
welkom hier!
ziet er netjes uit en ats en is een stuk mooier
|
|||
|
|||
Welkom
eneh ATS hoort onder een golf1 GTI |
|
||||
|
||||
mooie bak
heb je nog foto`s van de achterkant gr emiel |
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle reacties!
Heb nog geen goede foto van de achterkant, zal ik dit weekeinde even maken. |
|
||||
|
||||
Nette 1 gti hoor en die grille en verwijdering van booskijker heeft m zeker goed gedaan.
Greetz QP |
|
|||
|
|||
Hey Naamgenoot!
Mooie, prachtige GTI heb je daar! Komt de rode bies om de grille er ook nog op? Wat heb je er trouwens allemaal aan gedaan? Helemaal opnieuw opgebouwd ofzo? Of (deels) gerestaureerd? Groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben hard op zoek naar de bies ja. Komt er zeker nog op! De auto is helemaal gestript geweest. We hebben de carroserie aangepakt (bij de dorpel ging je er bijna doorheen, nieuwe achterklep, motorkap en schuifdak gemonteerd), het interieur op laten knappen (steunen opgevuld, gaatjes dicht laten maken) en zijn we gaan schuren. De auto is afgelopen december opnieuw gespoten en toen zijn we met de opbouw begonnen. Ook is het blok gereviseerd. Sinds de laatste foto is er ook een 3 delige zender achterspoiler op gemonteerd en zoals gezegt komen morgen de ATS cup velgen eronder. Vind de Azev's ook erg mooi maar ATSen staan hem toch beter. Nu gaan we stukje voor stukje de laatste dingen doen totdat hij helemaal af is! Dus de zijstriping erop, bies om de grill etc. |
|
||||
|
||||
Welkom hier mooie einzer en rood is de kleur voor een gti
|
|||
|
|||
strak en helemaal in het thema weer dus toppie
|
|
|||
|
|||
welkom!
Mooie rooie gti heb je daar, zie graag nog wat meer foto's. Biesjes kun je ook gewoon verchroomde rood spuiten, is misschien makkelijker want er worden echt idiote bedragen voor orgineel rode gevraagd. Verder nog veel moeten lassen, behalve dan de kokerbalk?? Heb zelf ook een marsrode gti uit 1983, ben ik ook aardig mee bezig geweest. Hele mooie velgen die ATS cup. Succes met t afwerken van je project grtn yal |
|
||||
|
||||
top golfje zo . staat er weer netjes bij .
|
||||
|
||||
oei....fijne auto!
|
|||
|
|||
Super! hartstikke veel succes gewenst met het verder afbouwen van je wagen, maar dat moet wel lukken denk ik, gezien het "tussen"resultaat
Groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
Nogmaals bedankt voor alle reacties!
Quote:
Naast de kokerbalk hebben we alleen de bak van het reservewiel nog moeten lassen. De achterklep was ook flink verrot maar die hebben we vervangen. Ik heb net de ATSen naar de bandenboer gebracht en die kan ik rond 4 uur weer ophalen (eerder gaat niet, ben zelf aan het 'werk'). Zal dan van het weekend meer foto's maken! |