|
||||
|
||||
hallo mijn naam is emiel alias elvis , daar sta ik bij heel veel forums bij bekent 8)
- ik kom uit de achterhoek - ben 33 jaar jong 8) - ben bouwvakker Mijn huidige auto`s mk1-gti uit 1982 zwart 1.6 EG mk1-gti uit 1983 blauw 1.6 EG ligt klaar ; - dubbele webers 40 mm - porsche c2 velgen (moet nog gepolijst worden)
op een dag weet je het . . . . . . je word crimineel Last edited by elvis : 08-12-2009 at 16:03. Reason: mk1 gti 1982 |
|
||||
|
||||
(gti lip moest er ff af ) mk1 gti-16V hier met beide heb nog een foto van mn oude mk1 cabrio gevonden Last edited by elvis : 02-06-2007 at 16:30. |
|
||||
|
||||
wow, heel strak
|
||||
|
||||
mooie wagen ook nog fotos van de witte????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Welkom en nette Gti die zwarte heb je ook nog meer fotoos van de witte?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
binnenkort zal ik ff een shoot maken van die witte
|
|
|||
|
|||
Hee vette zwarte GTI heb je daar!! Pas gekocht? Er stond laatst op MP een zwarte gerestaureerde GTI te koop in Oldenzaal. Heb jij die gekocht> Prachtig mooi ding man!
En van die witte krijg ik geen foto;s te zien, er staan zo een rood kruisje in wit vlak linksboven Maar ben benieuwd! Groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
idd heb hem uit oldenzaal ben er naar een paar wezen kijken maar met deze was het meteen liefde op het eerste gezicht
|
|
|||
|
|||
Quote:
Duhhhhhdas goed te zien op de foto! Je hebt een goede smaak |
|
|||
|
|||
Mooi ding joh! Niks meer aan doen!
|
|
||||
|
||||
Heb hem ook te koop zien staan op MP en vond het ook een pracht ding zo op de foto's ! Echt een hele mooie GTI die je daar hebt
Heb je er verder nog plannen mee? BTW zou ook graag nog wel foto van je witte willen zien, kan hem namelijk niet zien, staat alleen een wit vlakje met een rood kruisje |
|
||||
|
||||
Ben ook wel erg benieuwd naar de witte, maar naar mijn smaak hoeven er alleen nog wat andere (13inch) velgjes onder de zwarte en dan uiteraard iets lager. Maar knappe kar!
|
||||
|
||||
foto`s komen van de week van de witte
|
|
||||
|
||||
allebei erg mooi kerel!
zijn toch de mooiste modellen he, de MK1's superrrrrrrr |
|
||||
|
||||
Gadverdamme Wat lelijk twee van die GTI's in 1 garage ..............breng ze maar gauw hierheen.............
Mooie wagens |
|
||||
|
||||
Twee mooie mk1-tjes heb je daar ...
Ben benieuwd naar de pica's _________________ Golf 1 '83 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
Die zwarte is inderdaad echt in een woord Schitterend!!!
|