|
|||
|
|||
deze denkt dat ze zeer uniek zijn
deze http://auto-diversen.marktplaats.nl...8-j-turbo.html?
denkt dat hij een unieke set in huis heefd geen handel mee doen want hij is niet te vertrouwen |
|
||||
|
||||
Quote:
Spreek je uit eigen ervaring of haal je dat uit de advertentie ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Met de advertentie lijkt toch niks mis ?
|
||||
|
||||
Dan zal het wel eigen ervaring zijn niet?
|
|||
|
|||
ja eigen ervaring ...had ze gekocht maar er bied iemand 25 € meer en nu houd die *** ze niet meer vast ...
|
|
||||
|
||||
Als ze gepoleist zijn met de orginele naafdeksels dan is het wel een uniek setje. Maar zonder de deksels word het al een stuk minder.
|
|||
|
|||
Quote:
vent weet echt niet wat hij wil nu kan ik ze weer op halen ....gekke gerrit iser iemand in de buurt van aalten die voor mij kan zien of ze daad werkelijk aan wezig zijn ... |
|
||||
|
||||
Ik kom er elke dag langs, dus ik wil wel even een keer gaan kijken voor je.
René (tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, Ik woon ook in Aalten en ken die jongen wel, rijdt een cabrio G-60 De wielen zijn er 100% hij heeft ze mij namelijk ook aangeboden. ik had ze bijna voor iemand anders gekocht maar die jongen wou ze achteraf niet door dat deukje. Is verder wel een nette set volgens mij. Als je wilt kan ik ze voor je ophalen en hier in de schuur leggen.. Groetjes Twan Last edited by classicline : 23-04-2007 at 09:59. |
|
|||
|
|||
ik heb je een pm gestuurd .....bel me anders ff
|
|
||||
|
||||
Dus jij schildert hier een man af dat hij niet te vertrouwen is zonder dat je het zeker weet omdat hij de velgen liever aan iemand anders verkoopt die ze direct op wilt halen en meer betaald???
|
|
||||
|
||||
vasthouden=vasthouden en gereserveerd=gereserveerd
Daarom reserveer ik ook nooit...
|
||||
|
||||
Je hebt pm terug heb mn nummer toegevoegt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
jup...ik heb ook een hekel aan deze gasten
|
||||
|
||||
Ik vind gereseveerd is gereseveerd
Ook als er iemand wat meer bied! Dan moet je het niet reseveren! Als ik iets koop van iemand en spreek er voor mij part mee af dat ik het na een maand pas kom halen dan is dat afgesproken en moeten ze er niet mee aankomen dat het opeens verkocht is. En als ze dat doen en later krijg je weer bericht dat je het wel kunt ophalen dan zou ik het ook niet helemaal meer vertrouwen. Aalten en friesland ligt nou niet bepaald naast de deur. |
|
|||
|
|||
Quote:
Vind ik ook. Ik heb dat zo een keer gehad met een Polo g40. Die had schade en stond voor mij aan de andere kant van nederland. Ik de beste man opbellen en via de telefoon een prijs afgesproken. Heb toen een dag vrij genomen van het werk en heb een autoambulance gehuurd. Ik moest de beste man bellen als ik in de buurt van Rotterdam was. Dan wou hij mij naar de schuur loodsen waar de auto stond. Ik na 2 uur rijden de man bellen dat ik bij Rotterdam in de buurt was. Zegt de man, ik heb nu iemand anders voor de auto staan, en hij bied 50 euro meer als jou. Dus hij is verkocht. Ik natuurlijk helemaal pissig. Dat heeft me al met al wel zo'n 200 euro gekost voor niks. Dus ik heb ook een hekel aan dat soort gasten.
|
||||
|
||||
Quote:
Amen! MP praktijken!
|
||||
|
||||
en daarom snap ik niet waarom ebay hier niet zo populair is.
Dan heb je dit soort shit niet. Of vergis ik me dan? In het geval van steven zou ik die vent ff serieus slaag gaan geven. Afspraak is afspraak.
|
||||
|
||||
Zoals in mijn verkooptopic staat: Ik houd alleen vast als er een aanbetaling gedaan word.
Dat vind ik er van. Maar inderdaad echt fijn is het niet als je wat denkt te kopen. Maar Ebay is ook niet altijd alles, zo heeft een setje mistlampen 3 maand nodig gehad om bij mij aan te komen. En moet ik nog steeds een zekeringskast + motorkabelboom krijgen. Moet die verkoper maar eens opbellen, dat is het mooie aan Ebay.de adresgegevens staan er bij en een telefoonnummer is dus zo gevonden Maar die zekeringkast was ook maar 1 euro Last edited by RubenD : 23-04-2007 at 15:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik was met hem over een gekomen dat de wielen verkocht zijn bleek even anders te zijn ik schilder niemand af maar waarschuw aleen maar ff |