|
|||
|
|||
golf 3 cabrio project
Hey,
Dit is mijn colour concept van 1995..Hij heeft nu slechts 48000km gelopen, heb hem 3 maanden geleden uit Duitsland gehaald en de rest kunnen jullie op de fotos zien bij aankoop : De demontage : Sproeiers dichtgelast : Achterklep halfdicht : Zijknipperlichten en antennegat dichtgelast : Slotloze polo klinken : Toen kwam hij de spuitcabine uitgerold : De opbouw : Nieuwe Simons einddemper : Rood/Witte achterlichtjes : De plek waar hij slaapt als de zon niet schijnt : Schroefsetje erop : |
|
|||
|
|||
In bestelling :
vr6 lip gladde zijstrips Heldere smoked koplampen en knipperlichten Plannen : 16inch BBS erop Nog stukkie lager Lekker cruisen |
|
||||
|
||||
leuk ding, werk je bij braspenning? coole BMW pick-up
|
|||
|
|||
Mooie golf !!!.
En een mooie kleur. !!
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je.. Ik ben monteur bij Braspenning racing idd.. Zal ff goede fotos van die pick up zoeken is een leuke bak idd.. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit vind het interieur van een colourconcept ook altijd zo mooi. En de bbs en de onder lip maken hem helemaal af
|
|||
|
|||
vandaag me VR6 spoiler binnen gekregen..
Heb dit keer een originele bij de dealer besteld en deze heeft een veel betere pasvorm en is een stuk flexibeler! Gelijk nog een aantal onderdelen bij de dealer besteld en die komen morgen binnen.. en achter kleine spacertjes gemonteerd : Greetz |
|
||||
|
||||
Leuk project hoor! ziet er erg goed uit. Welk type BBS heb je gekozen?
En heb je de voorbanden inmiddels al goed gemonteerd? En wat staat daar in die hal voor die pickup? Een golf 1? of is het wel een bmw... |
|
||||
|
||||
Met die sproeiers heb je netjes opgelost, ik heb de gaten ook weg en heb de sproeiers van een Chrysler, die zitten op de wissers. Sproeien die van jou goed?
|
|
|||
|
|||
bedankt! Het sproeien gaat wel goed, maar gebruik ze eigenlijk toch nooit..
Erik M, Jij heb toch die cabrio met die recaro voorstoelen? Ik heb nog is met je geluld op een meeting, ik had hiervoor die donkerblauwe cabrio met bbsjes.. gr nick |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Auto ziet er goed uit !
Zal vast ook wel leuk zijn om bij dat bedrijf te werken |
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je! Ja, hard en veel werken maar wel leuk idd.. |
|
||||
|
||||
Leuke Cabrio man
__________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat weet ik nog, was bij Dub05. Wat heb je voor een bbs wielen voor deze in gedachten? |
|
|||
|
|||
en dan hier de fotos van de e30 m3 pick-up voor de liefhebbers :
De auto staat nu te wachten in de loods tot ik meer tijd heb.. Dan ga ik hem compleet kaal halen en weer opnieuw opbouwen.. |
|
||||
|
||||
Is t m3 look, of ook echt onderhuids een echte m3?
Tering misschin wel zonde om een e30 m3 om te bouwen voor zoiets, maar ohw wat een stoere bak....
|
|||
|
|||
Is M3 gebouwd, een kennis van ons heeft hem een aantal jaar geleden nog gespoten.
Wel een leuk ding. Motor inhoud zou ik niet weten. Mooie cabrio trouwens . |
|
||||
|
||||
Wel netjes gedaan iig, staat wel als M3 op kenteken overigens
Kenteken Voertuigsoort Bedrijfsauto Merk BMW Handelsbenaming M3 Kleur(en) N.v.t. Brandstof Diesel G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud 0 cm3 Vermogen 63 kW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen 0 Roetfilter Tijdelijk niet beschikbaar Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 1.260 kg Laadvermogen 340 kg Toegestane Maximum massa voertuig 1.600 kg Massa rijklaar 0 kg BPM N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 08-05-1987 Datum eerste toelating 08-05-1987 Datum aanvang tenaamstelling 14-07-2006 Vervaldatum APK 21-04-2007 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd N.v.t. - oplegger geremd 0 kg - autonoom geremd 0 kg - middenas geremd 0 kg Alleen voor brom- en snorfietsen: Maximale constructiesnelheid N.v.t. Vermogen N.v.t. |
|
|||
|
|||
mooie wagen zeer netjes gedaan allemaal niet veel poes pas maar gewoon netjes
|