|
|||
|
|||
golf 3 cabrio project
Hey,
Dit is mijn colour concept van 1995..Hij heeft nu slechts 48000km gelopen, heb hem 3 maanden geleden uit Duitsland gehaald en de rest kunnen jullie op de fotos zien bij aankoop : De demontage : Sproeiers dichtgelast : Achterklep halfdicht : Zijknipperlichten en antennegat dichtgelast : Slotloze polo klinken : Toen kwam hij de spuitcabine uitgerold : De opbouw : Nieuwe Simons einddemper : Rood/Witte achterlichtjes : De plek waar hij slaapt als de zon niet schijnt : Schroefsetje erop : |
|
|||
|
|||
In bestelling :
vr6 lip gladde zijstrips Heldere smoked koplampen en knipperlichten Plannen : 16inch BBS erop Nog stukkie lager Lekker cruisen |
|
||||
|
||||
leuk ding, werk je bij braspenning? coole BMW pick-up
|
|||
|
|||
Mooie golf !!!.
En een mooie kleur. !!
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je.. Ik ben monteur bij Braspenning racing idd.. Zal ff goede fotos van die pick up zoeken is een leuke bak idd.. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit vind het interieur van een colourconcept ook altijd zo mooi. En de bbs en de onder lip maken hem helemaal af
|
|||
|
|||
vandaag me VR6 spoiler binnen gekregen..
Heb dit keer een originele bij de dealer besteld en deze heeft een veel betere pasvorm en is een stuk flexibeler! Gelijk nog een aantal onderdelen bij de dealer besteld en die komen morgen binnen.. en achter kleine spacertjes gemonteerd : Greetz |
|
||||
|
||||
Leuk project hoor! ziet er erg goed uit. Welk type BBS heb je gekozen?
En heb je de voorbanden inmiddels al goed gemonteerd? En wat staat daar in die hal voor die pickup? Een golf 1? of is het wel een bmw... |
|
||||
|
||||
Met die sproeiers heb je netjes opgelost, ik heb de gaten ook weg en heb de sproeiers van een Chrysler, die zitten op de wissers. Sproeien die van jou goed?
|
|
|||
|
|||
bedankt! Het sproeien gaat wel goed, maar gebruik ze eigenlijk toch nooit..