|
||||
|
||||
When VW Meets Audi (voorstellen)
Hoi,
Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik smurf al een tijdje over het forum en dacht van wordt toch eens tijd me even netjes voor te stellen. Mijn naam is Dominique, maar beter bekend als Doompie. 24 Winters jong en wonend in het mooie Brabant. In November 2006 kocht ik mijn Golf2 Wolfburg edition. Niet min eerste auto, maar wel me eerste VW. Meteen helemaal besmet Na wat pech (motorschade ) is er nieuw leven ingeblazen (en HOE).Op het moment ben ik tot nu redelijk tevreden over mijn autotje. Maar goed genoeg gepraat nu de auto.. Specs: Exterrieur: - Origineel Wolfsburg Edition One met Smalle bumpers half in kleur - Originele GTI onderlip - BBS RM Gold Edition 2 delige velgen - GTI Grille met enkele lampen - Supersport Schroefset - Remus Dubbel 60 Eind demper - ... Interrieur: - Recaro Edition Interrieur elektrisch verstelbaar - Sport stuur - Golf GTI versnellings pook (Zwart Golfballetje) - ... Motor: - Audi AUQ 180 PK basis blok 1.8 20V - Inlaat-, Uitlaatspruitstuk van APX Blok - K04 Turbo - Gechipte TT Computer - Mercedes Benz Sprinter Intercooler - Forge Dump Valve - ... Hier nog even een impressie van het oude kapot gelopen blok oude blok eruit Daar stond ie dan zonder motor enkele weekjes te wachten op een nieuw hart. Sorry voor de slechte qualiteit maar dit waren foto's met Telefoon genomen... Hier eerst even een korte impressie van de buitenkant Schroefsetje Van binnen Het Nieuw Hart Binnen kort wat meer fototjes. Er staat nog het een en het ander op het verlang lijstje.. - Achter wielkasten uitrollen en schroefset omlaag zetten - Smalle bumpers met chrome randjes (of toch maar dikke(g60) bumpers?) - Halve rolkooi - Velgen laten opmaken - ... Dus Tot zover. Ideen en Tips zijn van harte welkom. Grtz. Doompie |
|
||||
|
||||
Ik zie geen inlaatspruitstuk van een APX? Of stat dat niet op de foto's?
|
||||
|
||||
Eindelijk! super mooie golf en het blok is zeker een toppertje! Ik zie dat de grill erop zit en dat staat super!
En nogmaals, hou deze stijl van de auto, een wolfsburg met smalle bumpers zijn zeldzaam en zeker zo mooi! |
|
|||
|
|||
ey doomp welkom hier.
grtz erwin |
|
|||
|
|||
mooi werk doompie ,toppertje .
ik zal hem wel een keer in het echt komen bewonderen. |
|
|||
|
|||
Super auto !
Mooie grille, en zeker deze bumpers houden ! |
|
||||
|
||||
Welkom mooi golfje moet je zuinig op zijn
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Mooi golfje, houden zo niks meer aan doen.
|
||||
|
||||
Hele mooie auto en zeker ook een lekker blok!
|
|
||||
|
||||
LEUKE AUTO doompie !!
|
|||
|
|||
HEERLIJK
|
||||
|
||||
He collega
gave golf zeg zal wel lekker rijden haha gr maarten |
|
||||
|
||||
Collega !!
Je weet toch wat ie doent/kan Maar nu even niet. Dynamo is echt definitief overleden.. Maar maandag avond zit de nieuwe erop.. zal er foto's van maken.. kans dat halve front er weer af moet.. |
|
||||
|
||||
Kleine update..
Gister avond de dynamo vervangen.. Is echt 100% meegevallen.. Accu eruit slang van intercooler -> spruitstuk eraf.. multiriem even los maken en zo kon de dynamo er precies tussenuit.. Hij loopt weer als een zonnetje.. |
|
||||
|
||||
mooi om te horen dat hij weer gemaakt is...
maar wat zijn dat voor schakelaars die je in je dash hebt gemaakt ?? (onder de normale schakelaars) ik zou gewoon de smalle bumpers laten zitten, ziet wel leuk uit hoelang ben je bezig geweest met de inbouw ?
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 03-04-2007 at 08:00. |
|
||||
|
||||
dat zijn allemaal attributen van het alarm..
Turbo timer schakelaar.. wel zo makkelijk als je niet perce nog 2 minuten in de auto moet blijven zitten maar gewoon turbo timer aan auto op alarm en gaan.. inbouwen heeft in totaal een uurtje gekost als ik het ouwehoeren eraf haal ghehe Was samen met maatje bezig (heeft een MK2 edition VR6)....Altijd gezellig zo beetje hobbyen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
das idd slim om erin te zetten. met inbouwen bedoelde ik eigenlijk de tijd wat nodig was voor het blok lopend te krijgen of was dit ook gebeurt in 1 uur ik denk aan kabelboom aansluiten, 'fine-tuning' ed. mooie auto !
|
||||
|
||||
pff
wil je het echt weten.. kwestie van tussendoor eraan werken en de weekenden.. van uhm eind oktober tot net na kerst.. |
|
|||
|
|||
hij is gaaf zeg, mooi blokkie heb je erin hangen
|