|
|||
|
|||
golf gti wolfsburg edition one 8v (rallye recaro bbs rm rs g60)
Merk: Volkswagen
Model: GOLF GTI EDITION 79 KW U9 Bouwjaar: 1991 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 973 kg Kleur: paars (lc3u) Vermogen: 79 kw Cylinderinhoud: 1781cc Km-stand rond de 140000 (boekjes aanwezig) Keuring 29-11-2007 Orginele golf gti 8v edition one op kenteken !!! Auto is helemaal in orginele staat. Elecktrisch recaro interieur, niet stuk. Blauwe hoedeplank. Blauwe hoedeplank steuntjes. Blauw vloerkleed. Lederen stuur. Lederen pook. Lederen handrem. Stuurbekrachtiging. Orgineel dakje fabriek af. Siglachrom ramen. BBS RM 2delig, met nieuwe banden. Orginele g60 bumpers. Orginel g60 lijsten de brede !!! Mistlampen. Auto is helemaal in orginele staat. Kom je niet vaak meer tegen !!! voor vragen msn ruurd_van_dijk@hotmail.com. of tel 0511-447800. gaat weg wegens vriendin wil een polo.
Last edited by fire and ice vr6 : 31-03-2007 at 10:24. |
|
|||
|
|||
Foto van motor toegevoegd.
Grote beurt gehad. - distributie riem vervangen. - multi riem vervangen - Kleppendekselpakking - nieuwe bougies - nieuwe bougie kabels - nieuwe verdeelkap - stuur riem - dynamo riem - schone olie
|
|||
|
|||
upke goedbod is welkom.
|
|||
|
|||
Last edited by fire and ice vr6 : 31-03-2007 at 10:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ruurd, N.a.v. jouw mail om eventueel je VR6 te ruilen voor mijn syncro... Ik heb hier geen reactie meer op gekregen, Hoe zou je denken over een ruil van deze auto voor de g60 syncro incl de nothelles ?? Ik hoor het graag, wellicht komen we tot een deal...
|
|||
|
|||
Quote:
vr6 inruilen Heb je alleen toen gevraagd dat je de nothelles ook wou verkopen.
|
|||
|
|||
Last edited by fire and ice vr6 : 31-03-2007 at 10:25. |
|
|||
|
|||
Up
|
|||