Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-03-2007, 12:32
Bonito Driver's Avatar
Bonito Driver Bonito Driver is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 114
Default 1800 Dx loopt op twee poten...

erg vaag... mijn gti (dx) loopt op 2 poten toen ik hem starte was het goed, ik laat hem achteruit de oprit afrollen en zal gas geven op de straat valt hij uit... toen proberen te starten met een hele hoop gas ging hij aan. alleen bleef op 2 poten lopen!!

iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Greetzz Wilmer
Reply With Quote
  #2  
Old 09-03-2007, 20:38
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,165
Default

Wss lucht of vuil in de brandstofdoseur....
__________________
Groeten, Jeroen.
Reply With Quote
  #3  
Old 09-03-2007, 22:04
Bonito Driver's Avatar
Bonito Driver Bonito Driver is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 114
Default

De doseur bedoel je daar de schijf mee die de hoeveelheid lucht voelt die de motor aanzuigt? Deze heb ik namelijk ook al eens eerder schoon gemaakt deze was toen erg smerig
Reply With Quote
  #4  
Old 09-03-2007, 22:07
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,802
Default

Ik kan me vergissen, maar volgens mij bedoelt hij daarmee de brandstofverdeler oftewel "spinnekop".
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
  #5  
Old 10-03-2007, 17:23
Golf_1_gts's Avatar
Golf_1_gts Golf_1_gts is offline
Forum junkie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,651
Default

doseren en verdelen is een verschil....
Reply With Quote
  #6  
Old 10-03-2007, 17:56
Bonito Driver's Avatar
Bonito Driver Bonito Driver is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 114
Default

zou het ook kunnen zijn dat hij verzopen was?(kan dit eigelijk wel bij injectie?) ik heb de bougies er ff uit gedraait schoon gemaakt en weer terug gedraait toen liep hij al een stukkie beter maar nog niet 100 punten, ff het gas een 30 seconden ingehouden +/- 2000 rpm en toen was het goed :S erg vaag dit...
Reply With Quote
  #7  
Old 10-03-2007, 18:12
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Al even nieuwe bougies geprobeert??
Hoe is je verdelerkap van binnen??
Reply With Quote
  #8  
Old 10-03-2007, 18:19
Bonito Driver's Avatar
Bonito Driver Bonito Driver is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 114
Default

verdeelkap zit er ook nog niet zo lang op en lijkt op het eerste gezicht ook wel goed heb alleen geen rotor van een dx maar 1 van een 1100 omdat mijn zwager al eens een nieuwe rotor had gehaald bij de dealer maar bij die sloeg hij bij 4500rpm al in de begrenzer...
Reply With Quote
  #9  
Old 10-03-2007, 19:12
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,802
Default

Quote:
doseren en verdelen is een verschil....


bedankt voor de correctie....
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
  #10  
Old 10-03-2007, 19:36
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Bonito Driver
verdeelkap zit er ook nog niet zo lang op en lijkt op het eerste gezicht ook wel goed heb alleen geen rotor van een dx maar 1 van een 1100 omdat mijn zwager al eens een nieuwe rotor had gehaald bij de dealer maar bij die sloeg hij bij 4500rpm al in de begrenzer...


En de bougies?
Reply With Quote
  #11  
Old 10-03-2007, 22:50
yal yal is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 586
Default

Quote:
Originally Posted by Bonito Driver
verdeelkap zit er ook nog niet zo lang op en lijkt op het eerste gezicht ook wel goed heb alleen geen rotor van een dx maar 1 van een 1100 omdat mijn zwager al eens een nieuwe rotor had gehaald bij de dealer maar bij die sloeg hij bij 4500rpm al in de begrenzer...


Een rotor van een 1100 mag je niet monteren, want een 1100 heeft geen electronische onsteking!!!
De DX motor heeft wel een electronische ontsteking.

Succes er mee,
grtn yal
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum