![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen volkswagen wat dan? Welke auto zou je dan nemen buiten de VAG? Ik weet het wel..geen superauto ofzo maar een dikke bak ....een BMW 7-serie! geen nieuwe maar ook niet zo`n hele oude maar deze!
![]() ![]() van binnen zit je als een koning en van buiten oogt hij groot en lomp...pimpin your ride is hier absoluut niet van toepassing want het is een pimp bak..waar niks meer aan te pimpen valt behalve een setje chrome velgen ![]() ![]() ![]() dus als je een auto moest kiezen die nu een waarde heeft tussen de 5.000 en 20.000 euro welke zou je dan nemen? En voeg aub foto`s bij je post dan kunnen we de smaken hier een beetje peilen.. heb ik wel al het geld van de wereld dan koop ik een Lamborghini Countach! Last edited by ForumFreak : 23-05-2004 at 09:04. |
|
|||
|
|||
![]() Een Opel Astra Caravan OPC.......en dan Golfies gek maken
![]() ![]() Deze dus: 200pk turbo motor enz Last edited by Fred : 21-05-2004 at 10:56. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat het dan zoiets zou moeten worden
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een Clio V6, of en Subaru/Mitubishi Rallye achtig iets.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hee ! Da's wel 'n praktische waguh, bijrijder-stoel met ingebouwde wc-rol ![]()
|
|||
|
|||
![]() 2e hands porsche 911 Turbo:
![]() Last edited by Zestienkleppen : 21-05-2004 at 11:36. |
|
||||
|
||||
![]() Denk een of andere amerikaanse bak met een V8. Dus van roffelroffelroffel naar rochelrochelrochel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan zou ik waarschijnlijk zoiets nemen:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen VW?
Doe me dan maar een audi,.. of een kdf :-)
|
|
||||
|
||||
![]() WAT
Een leven zonder VAG laat me deze keuze aub niet maken bwa als ik toch moet kiezenmijn fiets :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Are You Narrow Minded Or What? Alsof er verder geen leuke auto's bestaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Das nie zo moeilijk een v70R
![]() ![]() ![]() ![]() Naja het liefst de nieuwe natuurlijk. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oew, da's ook wel een optie, eigenlijk!
![]() (Geluid van een Volvo 5-cilinder is zowiezo wel lekker!)
|
||||
|
||||
![]() Als ze dan de benzine ook nog goedkoper maken dan weet ik nog wel iets anders
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() toyota supra,of clio V6
|
||||
|
||||
![]() hmmz.. lastige keus.. staan dan wel een paar auto's hoog op m'n verlanglijstje:
Lotus Elise ![]() Toyota MR2 ![]() Corvette ![]() maja.. geen lotto gewonnen en geen geldboom in de tuin.. dus eerst nog 20 jaar hard werken en dan kan ik misschien een oud afgeragd exemplaar kopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou op gaan voor een Galant of een Honda met V-tec (s2000 ofsow
![]() Of een oud model m3 met de brede (rallye achtige) wielkasten.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou op gaan voor een Galant of een Honda met V-tec (s2000 ofsow
![]() Of een oud model m3 met de brede (rallye achtige) wielkasten.
|
||||
|
||||
![]() cker amerikaanse wagens
v8 rules ![]() gelukkig ben ik voorzien |
|
||||
|
||||
![]() Als vervanger van de polo: ![]() of old-time-favorit ![]() maar d'r zijn zat andere bakken die echt wel hoog op de wish-list staan op het moment dat ze voorbij knallen :-)
|