|
||||
|
||||
Optima red top 50ah Accu's !
Hoi, ik heb hier nog 3 Optima red top accu's van 50Ah de stuk staan. Zijn weinig gebruikt en nog in zeer goede staat dus !
Heb nu ook nog 1 van 56a staan voor de liefhebbers !! Kenmerken van deze accu's zijn onder andere dat ze in staat zijn erg lang door te starten, handig voor swinters als je wagentje wat slechter start !! Let op dit zijn dus niet de felbegeerde yellowtop accu's geschikt voor extreem audio gebruik !! Dit is gewoon een zeer goede vervanger voor je normale accu tegen de zeer gunstige prijs van 110 euro per stuk ! afmetingen: lxbxh (inclusief pool) 244x172x195mm gewicht: 17,6Kg startstroom: 815a Hierbij wat plaatjes ter verduidelijking van de optima site: Graag contact opnemen via Prive Berichtje ! Groetjes Fabian.
Last edited by Fabian_GTI : 08-03-2007 at 23:05. |
|
||||
|
||||
Deze die ik heb staan zijn gebruikt als noodstroom accu's die om de zoveel tijd vervangen moeten worden, kans is groot dat ze nog nooit gebruikt zijn
Last edited by Marcski : 24-02-2007 at 18:01. |
|
||||
|
||||
Commentaar op de verkoopprijs is niet gewenst, ook niet van mods
|
|
|||
|
|||
Thnxs marcski dat stelt Fabian erg op prijs... opt VW fora werd er ook al commetaar gegeven
Dit zijn zeer goede accu's voor weinig geld !!! zou er graag zelf ook 1 willen aleen het vermogen is te weinig voor mijn diesel..
|
||||
|
||||
vermogen is zat voor een diesel.. we hebben er ook een een tijd in een detroit v8 diesel gehad in een dodge ram
|
||||
|
||||
50ah ookal goed voor diesel? Ah heb ik toch nog wat aan je :P
Nee gekkigheidje mja ontopic maar weer ik hoor t wel al hebben mensjes intresse.
|
||||
|
||||
Ik heb precies dezelfde accu in de witte jetta ,ook een diesel .
En heb daar ook nog een redelijk zware audio installatie in ,en heb alleen maar zeer goede ervaring met deze accu's! Dus bij deze maar weer een upje voor de optima's!
|
||||
|
||||
ideaal ook als je veel circuit dagen rijd of een rally bak hebt, dingen kunnen veel beter tegen stuiteren en trillen dan conventionele accu's
|
||||
|
||||
Uppie, heb nu ook nog een 56a liggen voor de liefhebbers !
Ook wat foto's toegevoegd van de accu's die ik heb staan, kan je zien dat ze echt nog als nieuw eruit zien.