#1
|
|||
|
|||
HELP! Van 4 gaats (mkII 16v) naar 5 gaats (Golf vr6)
Beste mensen,
Ik ben bezig met het omzeten van het vr6 onderstel op mn MkII 16v. Nu zit ik met een probleem; de vr6 fuseekogels passen niet in mn 16v draagarmen. Wat nu te doen, ook draagarmen omzetten (van een Corrado, van de Golf III zijn te lang), of de vr6 naven ompersen in mijn 16v fusees? Of hebben jullie nog andere iedeen. Bvd Groeten, Constant |
#2
|
|||
|
|||
Volgens mij heb je 2 type fuseekogels van een 16v een dunne kogel en een dikke en die dikke is volgens mij hetzelfde als van golf 3 bij nieuwere type`s en g60`s zijn de fusee kogels ook dikker als bij de oudere type`s mischien dat je kan kijken of je alleen andere kogels kan kopen
|
#3
|
||||
|
||||
Half '89 is men overgegaan op veel nieuwe onderdelen o.a. dikke fuseekogelbevestiging. Gewoon 2 nieuwe fuseekogels bestellen van een Golf 2 uit '90 of een Corrado of een Golf 3 of een Passat of whatever.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#4
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Maar ik bedoel eigenlijk het plaatje wat aan de fuseekogel zit en wat in de draagarm valt, je weet wel wel waarmee je het camber kunt stellen dat past niet. Die van de vr6 is 6 mm breder. Wat kan ik hier aan doen?
Groeten |
#5
|
||||
|
||||
Wat ik al zei fuseekogels van een niet VR6 erop zetten.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |