|
||||
|
||||
originele 75-er polo gekocht.
Vandaag mij nieuwe aanwinst opgehaald.
Het is een polo van 1975 origineel nederlands. Hij is in onverprutste staat. Zelfs het onderhoudsboekje is er nog bij en compleet ingevuld. Hij heeft 68000 originle km's gedraaid !! Gekocht van fam. van een oud vrouwtje, die had de auto nieuw gekocht. Hij is lofotengrun. Nu nog apk klaar maken en rijden. Morgen probeer ik een paar foto's te posten. Greetz. |
|
|||
|
|||
Klinkt goed!
Is dat die op marktplaats stond? Standaard uitvoering met schuifdak? Zowieso: ook ff aanmelden bij het Polo 86(C) Register: www.polo86c.nl
|
||||
|
||||
Vandaag=morgen
|
|||
|
|||
Klinkt goed. Had laatst ook bijna een 78er polo gekocht. Maar ging me net aan mijn neus voorbij.
|
||||
|
||||
foto's zijn ge-upload bij polo. Weet alleen niet hoe ze hier te plaatsen!! HELP
|
|
||||
|
||||
Wow nette wagen.
Last edited by evilnyntje : 21-02-2007 at 13:38. |
|
||||
|
||||
Nette bak!
Hoe is de verdere staat? (accubak, krikpunten rondom, voorschermen, voorfront.) Wees er aub zuinig op. Deze valt in de catagorie 'swallowtail' - eckige dachkanten (hoekig dak) - gewolbte heckscheibe (rond/bol lopende achterruit) - auwe deuren Wat voor een uitvoering is het? Geen N of wel? (achteruitrijlampen)
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor het plaatsen van de pics!!
Nergens rot. Alleen rechts voor het scherm heeft een tikje gehad en is niet netjes gemaakt. Op het kenteken staat bij type 861011 polo dus zal wel geen N zijn. Golf 1 kan ik al van binnen en buiten dromen. Deze auto heb ik nog niet zoveel ervaring mee dus bedankt voor je info. |
|
||||
|
||||
Is die Polo uit Heerlen toevallig??
|
|||
|
|||
Zeer netjes. "mijn" 78er had ook die kleur geloof ik.
|
||||
|
||||
monsterlijke toffe wagen
Hou m origineel en je hebt een beauty |
|
||||
|
||||
Ja dat is die indd uit Heerlen geloof ik..
Superbakje, is volledig gerestaureerd???
|
||||
|
||||
Quote:
Hele mooie bak!
|
||||
|
||||
mooie wagen! veel plezier er mee
|
||||
|
||||
sjezus....
Die auto ziet er nog hagelnieuw eruit!! Totaal geen roestplekje te ontdekken.... Veel plezier ermee, en wees er maar goed zuinig ermee....
|
|||
|
|||
Mooie wagen man.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit !!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
*kuch* Linksachter boven het achterlicht: 861011 = Polo 1 '29 kw /40 pk' , en verder niets. Dus t kan toch nog goed een 'n' zijn.. Heb je in je rechterportier wel of geen slot cilinder?
|
|
|||
|
|||
Deze bedoelde ik idd...
Goed conserveren AUB! Ziet er nu nog goed uit, maar zonder goede conservering kan het hard achteruit gaan..
|
|||
|
|||
zeker een hele nette polo !!!!
wat zijn de plannen !? gr. Martijn