|
|||
|
|||
Caddy 1.9D 1998 Geschikt voor PPO/WVO
Helaas te koop:
Caddy 1.9D (dus geen SDI) KM stand: 199 500 CV op afstand (van Camco, hapert wel soms) Trekhaak Gegevens RDW: Massa leeg voertuig Info 1.100 kg Laadvermogen Info 630 kg Toegestane Maximum massa voertuig Info 1.730 kg Datum eerste afgifte Nederland Info 15-01-2002 Datum eerste toelating Info 11-03-1998 Datum aanvang tenaamstelling Info 04-11-2003 Vervaldatum APK Info 31-01-2008 Wacht op keuren Info Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd Info 500 kg - geremd Info N.v.t. - oplegger geremd Info 0 kg - autonoom geremd Info 1.000 kg - middenas geremd Info 1.000 kg Hij heeft een 2e (verwarmde) dieseltank en een warmtewisselaar onder de kap en is dus geschikt om op 100% plantaardige olie te rijden. Hiermee is hij overigens al 2 keer door de APK-keuring gekomen. De eerste 2 foto's zijn van vorige week nog met winterbanden, hij gaat weg zoals hij er nu bij staat (onderste foto) met zomerbanden (allen in goede staat). De winterbanden zitten er dus NIET bij. 1 homokineet is twijfelachtig en het rechter portierslot werkt niet (dus wel gewoon te openen als hij los is, sleutel werkt alleen niet). Dit is bij mijn weten alles wat er mee mis is, aangezien ik geen zin heb om er nog tijd in te steken wil ik eerst proberen hem zo te verkopen. Prijs: € 2500,- (voorlopig niet onderhandelbaar) Te bezichtigen in Castricum (Utrecht kan evt. ook) |
|
|||
|
|||
Homokineet is inmiddels vervangen, hij rijdt weer als een zonnetje!
|
|
|||
|
|||
Bieden maarrrrrrr!
|