|
||||
|
||||
VWROPIE zijn nieuwe aanwinst...
zoals er enkele wel weten is me broertje wezen kijken voor de gele type 3 die hier te koop stond...
we zijn gisteren wezen kijken en hebben hem gelijk meegenomen... hij staat nu bij mij op de zaak en maandag word ie getaxeerd en verzekerd dan kan die gaan rijden... hier een paar FEAUTEAUX Hier volgen de eerste foto's van de ponton:
|
|||
|
|||
Mooie wagen, succes ermee.
|
||||
|
||||
Zeker leuk wagentje...
Wel hier en daar een paar plekjes... Dit meetingseizoen gaat hij gewoon zo iedere keer mee, maar dan... Plannen voor na het meetingseizoen: - overspuiten (dezelfde kleur) - verder verlagen - velgen polijsten - interieur opnieuw laten bekleden (waarschijnlijk leer) - uitlaat polijsten - dikkere carbs erop En vast en zeker nog wat kleinere dingetjes... Maar hij wordt dus gewoon geheel "origineel", laaaaaaaaag en super netjes
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd mooie aanwinst
|
|||
|
|||
leuk ding!
wat staat er btw op de laatste foto rechts in beeld? lijkt een 356? |
|
||||
|
||||
volgens mij wel. Is dat die van Erik Pieters?
|
|
||||
|
||||
toffe kar
veel plezier en veilige kilometers dr bij |
|
||||
|
||||
Gefeli!
|
|
||||
|
||||
Quote:
overspuiten en kleine dingetjes? hij gaat helemaal kaal tot op de kale plaat zodat ik kan zien wat eronder gedaan is en dan uithuilen en opnieuw beginnen... veel plezier met je nieuwe schatje Ro hij is je gegunt en ja dat rechts in de hoek is een Porsche 356 C...
|
||||
|
||||
Quote:
en het ovaal verhaal????? ps mooie auto veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Was geen ovaal maar een bril...
Tja... dat verhaal... Een vriend van een clublid van ons heeft dat brilletje staan in een opslag en zou hem aan mij verkopen voor een zeer leuk bedrag... Alleen werd de telefoon steeds niet opgenomen, en als er dan eindelijk contact was werd er een beetje omheen gedraaid... ik kreeg steeds meer het gevoel dat hij hem gewoon niet kwijt wou... helaas... Dus toen gaan zoeken naar wat anders en ik zag deze en was meteen verkocht. Dus dit is hem nou geworden...
|
||||
|
||||
Onwijs veel plezier met je nieuwe aanwinst! En tot op een meeting!
|
|
||||
|
||||
super auto veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind dit eigenlijk leuker dan een bril
|
|||
|
|||
Heb hem vandaag even mogen bewonderen en het is een dikke ride!!!
Veel veilige KM |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat gaat wel lukken! Al weet ik niet op ik op veel aircooled meets zal zijn aangezien onze club een gemengde club is (sinds ik deze auto heb :P anders was het watergekoeld). Aanstaand weekend zo en zo de midwintermeet van vwspeed... En betreft aircooled zal je me regelmatig zien op de ACN in zevenhuizen (la baraque)...
|
||||
|
||||
en noteer maar alvast in je agenda: 10 juni meeting Keverclub Nederland Regio Zuid-Holland, bij VW dealer Wittebrug, Donau 120, Forepark, Den Haag... bijna om de hoek voor jullie! En tot op de ACN's!
|
|
||||
|
||||
Dat is zeker om de hoek
Denk wel dat we dan van de partij zijn
|
||||
|
||||
cool, ziet er goed uit!