|
||||
|
||||
Negeer deze topic maar
Er is een nieuwe topic opgestart met verse onderdelen!
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 01-09-2004 at 09:42. Reason: Nieuwe topic opgestart! |
|
|||
|
|||
Ik heb wel interesse in dat VR6 interieur..
Past dat goed in een golf mk2, en hoe zit het met evt. (brand)gaatjes/slijtage/scheuren? Foto'tje mag naar: Jasmin__M@hotmail.com |
|
||||
|
||||
groen getint glas, met certificaat?? voor de wouten.
|
||||
|
||||
@ Sinner: Foto's zojuist verstuurd. Voor zover ik weet zit er geen noemenswaardige schade aan.
@ Matheo: Het is origineel VW groengetint glas, heb je geen certificaat voor nodig. En de achterste zijruitjes zijn van extra folie voorzien, maar hier heb je geen certificaat voor nodig.
|
|||
|
|||
DubstremeVR6:
Bedankt voor je moeite, maar volgens mij is er iets misgegaan ofzo (heb geen foto's binnen) /edit update: Foto's zijn binnen! Thnx Last edited by Sinner : 17-05-2004 at 16:47. |
|
|||
|
|||
Wat is een middenconsole met DIN opening? Is dat voor radio of voor metertjes?
|
|
||||
|
||||
@ Sinner: Ik zal ze vanavond opnieuw versturen naar dit andere adres. Ik weet niet wat er fout is gegaan.
@ Zestienkleppen: DIN opening is het standaard formaat waar een radio in past. Je kunt er mee doen wat je wilt; Radio, equalizer, metertjes, diep opbergvakje...
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 17-05-2004 at 12:09. |
|
|||
|
|||
Quote:
Is niets foutgegaan blijkt nu, de mailserver was gewoon een beetje traag.. Foto's zien er goed uit, wat mij betreft is het vr6 interieur bij deze verkocht! (ik heb je inmiddels teruggemailed) |
|
||||
|
||||
Achterremklauwen GTI...er zijn 2 types he? 36 en 38mm? Is dat uitwisselbaar?
|
|||
|
|||
Ik geloof dat je alleen je handremkabel onderlangs moet leggen, voor de rest past het dacht ik.
|
|
||||
|
||||
Pieterrrrr, ik wil die achterklauwen wel.
|
||||
|
||||
's Goed, ben je vrijdagmiddag bij je ouwe lui toevallig? Of anders zondagmiddag? Dan kan ik het ff afdroppen bij je.
|
||||
|
||||
Nee, ben er dan niet maar je mag ze wel droppen, schrijf ik het geld ff over.
|
||||
|
||||
Of anders op de meeting in Amersfoort?
|
||||
|
||||
ik heb wel intresse in de stuur hendels
ik heb eigenlijk alleen de richtingaanwijzerkant nodig waar woon je ergens dan kom ik t een keer ophalen ik hoor het wel
|
||||
|
||||
Quote:
Nope
|
||||
|
||||
Quote:
Utrecht-stad.
|
||||
|
||||
Ik zoek nog een stationair regelventiel, heb je die ook nog?
|
|
||||
|
||||
Ik zal voor je kijken. Je hoort deze week nog van me.
|
|||
|
|||
Pieter, had je die achterdeurgreep nog gevonden?
Groeten, Derk |