|
||||
|
||||
een stukje geschiedenis, Top Chop
Toen ik vandaag de kast op ging ruimen kwam ik een paar oude foto's tegen van mijn oude top chop. Ik dacht ik zal ze eens scannen en met jullie delen. De kleur is nu helemaal fout natuurlijk maar ik vind het nog steeds een super auto, mede omdat het mijn trouwauto is geweest in 1996.
Ik ben wel erg benieuwd wat er nog van over is???
|
||||
|
||||
Deze prachtige blauwe Kever () leeft nogsteeds volgens RDW en is zelfs recent nog van eigenaar verwisseld!
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 113021 Kleur(en) Blauw Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Vermogen 0 KW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 800 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg BPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 25-09-1969 Datum eerste toelating 25-09-1969 Datum aanvang tenaamstelling 18-10-2006 Vervaldatum APK 10-07-2007
|
||||
|
||||
ik vind hem zeer cool!
|
|
||||
|
||||
dat had ik ook gezien, en blauw klopt inderdaad qua kleur want hij was voor dat we er een top chop van maakte en ook een tijdje hierna nog blauw. Dit was de originele kleur. Ik ben alleen benieuwd of de hele kever behouden is of alleen het onderstel. Ik weet alleen dat hij destijds nog door een van de jongens van Vw classics bereden is.......
|
||||
|
||||
hahahaha, vandaar die paarse Astra
Bijna dezelfde kleur als je kever was! Wel een dikke bak (voor die tijd)
|
||||
|
||||
Quote:
hahahaha, idd vandaar die astra..... het was een callooker volgens de eerste principes, inclusief de kleur. Je zag toen veel rose, mint groen en zacht geel. ik ben nog steeds erg benieuwd wat er nog van over is, weet niemand iets van deze kever
|
||||
|
||||
Quote:
Serieus ??? Mijn oude ride. 1993 !!
|
||||
|
||||
Quote:
hahahahaha ik zei het toch
|
||||
|
||||
Die is OOK recent nog verkocht! Man man Leon,schokkend dit....
|
||||
|
||||
Quote:
Als je 'm wat beter kent is het niet zo schokkend hoor Dikke chop Jack! 80's style is best tof, zeker als het echt 100% is doorgevoerd! |
|
||||
|
||||
Ben vandaag nog met een vriend voor zulke velgen gaan kijken, en hij heeft ze nog gekocht ook... alleen 10" breed dan...
|
||||
|
||||
Quote:
Jup, maar dan in een heel andere look Check het kenteken....'t is écht de zelfde auto !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind hem ook nog steeds erg dik, ik heb af en toe nog wel spijt dat ik hem weg heb gedaan. Dat komt denk ik ook omdat het mijn trouwauto geweest is en hij een paar weken voor het trouwen klaar was. Hij was in eerste instantie blauw en zo heeft hij een aantal jaar rondgereden, maar die kleur vond ik toen niet kloppen, callook was erg in hè. Ik heb hem toen weer uit elkaar gehaald, want een paar jaar zomer en winter buiten staan was ook niet erg goed, en hem opnieuw helemaal opgeknapt en gespoten. Daarna heb ik hem redelijk snel verkocht omdat we graag een cabrio wilden, dat werd een 1303 (stom,stom,stom) ja iedereen doet wel eens iets doms......