|
||||
|
||||
gecrashte 1300 op spa
vraagje: ik zoek fotos van de kever die spa 2006 in de vangrail is geraakt, alleen dan in niet-vernielde staat. Wagen is donkerrood, meerdelig fuchs en porscheblok...op de keversite vind ik enkel de gekreukte versie...
|
|
||||
|
||||
even verder kijken dan mijn neus
maarre, wat vinden jullie van liggende koplampen en een later model bumper? Last edited by DJW : 04-02-2007 at 13:01. |
|
||||
|
||||
Hmm, ik vind rechte koplampen beter staan bij zo'n voorbumper.
Ding zit goed in elkaar
|
||||
|
||||
Echt een super kever, hier wat foto's die ik er toendertijd van genomen heb:
Voor de grote versies van de foto's zie het fotoalbum staan onder Spa 2005.
|
||||
|
||||
De Ron huijzer onder de keverts!!!
Super ding ,heb hem live gezien toen hij in de prak was gereden. |
|
||||
|
||||
supergaaf interieur ook ja....vraag me af hoe meegespoten pre-67 bumpers hem zouden staan! Vind deze bumpers eigenlijk een beetje te grof...
|
|
||||
|
||||
dit is echt een german looker. liggende koplampen en de rest van een nieuwere type. staande koplampen vind ik persoonlijk mooier in dit geval, maar wat een apparaat. knap staaltje techniek
|
|||
|
|||
Quote:
kuch kuch stinkt naar eigendunk kuch EDIT: misschien geen directe eigendunk... eigenclubdunk dan... of iig een mooie verkapte mening om ff te zeggen dat ron huijzers golf de vetste is? ik krijg een beetje kriebels van zo'n uitdrukking... Last edited by MellyVille : 04-02-2007 at 21:27. |
|
||||
|
||||
Ehm... M.I.V.W heet toch geen Ron Huijzer?
|
|
||||
|
||||
t gaat hier over een kevert, wie is ron Huijzer nou weer?
|
|||
|
|||
Quote:
De liggende koplampen zijn in dit geval niet een 'oud type' koplamp, maar zijn gewoon porsche 911 H4 koplampen. Ook dit onderdeel hoort er dus bij Verder zijn de bumpers die je ziet van Carbon... en onder de auto zit denk ik 90% van aparte techniek van de hele auto. There's more than meets the eye en dat is nu juist deels de kracht van een goede german-stijl auto |
|
||||
|
||||
In Brazilië zijn liggende koplampen vanaf fabriek geleverd in combinatie met de nieuwe bumpers:
Jens |
|
||||
|
||||
Quote:
ik bedoelde met de rest, de rest van de wagen. niet de koplampen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
cool ding
maar begrijp dat ie nu gecrached is...picts van de R.I.P.-versie? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
OMG wat een ding..Echt een superding !
Erg jammer dat die in de prak zit nu... Owww..dat blokje ook, gewoon GEIL !! |
|
||||
|
||||
Wie heeft er wat info over de velgen??,3 delige fuchs maat enz. super velgen.
|
|||
|
|||
Is nooit ori gemaakt. Dus dit is een 'sonderanfertigung'. Rindt heeft ook wel eens een setje gemaakt.
|
|||
|
|||
Ik weet dat dit al een zeer oud thread is, maar weet er iemand welke kleur deze wagen heeft toevallig?
|