#1
|
||||
|
||||
Jetta type 1 (1982) nu 950,-
Volkswagen Jetta 1 GL.
Bouwjaar 07-1982, Originele Hollander (HY-29-JR), APK tot 02-2008. 1600 Golf 2 motor (uit 1990) met carburatie ingebouwd in 01-2004, sinds dien 60dkm gereden (totaal dus 251dkm-en-een-beetje op de teller). 4 versnellingen. Dit jaar in juli wegenbelasting vrij. Auto loopt super, verbruikt echt geen druppel olie!!! Hier en daar een klein plekje roest, rechter deur klemt wel iets. Diversen extra's: Hella mistlampen voorzijde (aangesloten op grootlicht) Winter velgen: standaard 14” staal met Continental banden 165/60/14 met VW Polo / Lupo wieldoppen. Uitvouwbaar dakrek voor koffers en dergelijke accessoires. Bestickering op zijruit (STP, Moon, Gulf, Bosch enz enz…..) Zwart / wit geblokt dak. Radio casette speler. Onderhoudshistorie: In 2004 normaal onderhoudsbeurten gehad, evenals in 2005, altijd alles zelf gedaan. Niet exact bijgehouden wat er toen gedaan is, geen extreme gevallen in ieder geval. Najaar 2005: Uitlaatspruitstuk vervangen inclusief de pakkingen, moeren en tapeinden. Winter 2005: 12-2005 overgespoten in beige L1T2 Voorjaar 2006: 8 nieuwe klepstoters, Olie + filter, kleppendeksel pakking. Distributieriem en spanrol vervangen. Voorremmen (schijven en blokken), Onderhoudsvrije accu Nieuwe benzine vulpijp, nieuwe dop + slot. Nieuwe uitschuifbare antenne. Zomer 2006: Complete verlagingset 80mm (schokbrekers en veren). Compleet nieuwe uitlaat vanaf spruitstuk tot einddemper (inclusief voorpijp, klemmen en pakking) Najaar 2006: Verdelerkap + rotor, Bosch bougies, Luchtfilter, Benzinefilter, Wiellager rechts-achter vervangen. Blue Vision verlichting. Ruitenwisserbladen. Aandrijfassen vervangen (L + R) met nieuwe homokineet hoezen aan bakzijde. Winter 2006: Nieuwe einddemper vervangen 01-2007: Zekeringkast vervangen. Nieuwe stofkappen schokbrekers voorzijde. Nieuwe voorruit. Nieuwe zuigers tbv remtrommels achterzijde, remvloeistof bijgevuld. Vraagprijs 950,- meerprijs, in overleg: Zomer velgen: ATS cup zwart gepoedercoat, 7j x 15" (11-2006) met nieuwe Falken banden 195-45-15 (01-2007 gemonteerd), nieuwe ATS naafkapjes en velgsloten. meer informatie: 06-54268352 of emelgers@orange.nl foto's plaats ik snel Last edited by Edward : 12-02-2007 at 07:22. |
#2
|
||||
|
||||
|
#3
|
||||
|
||||
Tip van de dag: je telefoonnummer is niet compleet!
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#4
|
||||
|
||||
Was dat niet de motor uit mijn Jetta 2? Met weinig km's? Of uit mijn Golf? Weet het niet meer, heb 2 PN motoren gehad.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#5
|
||||
|
||||
ja allart, en hij loopt nog steeds als een zonnetje. Kep dat blok ingebouwt in 01-2004 bij Pieter toen die ouwe de eerste dag na aankoop stuk liep hahahahaha.
Toen stond er 190dkm op de teller, nu 251dkm. Dus in 3 jaar tijd ±60dkm gereden. |
#6
|
||||
|
||||
up-sakee
|
#7
|
||||
|
||||
leuke jetta, alleen ik snap niet hoe je na een jaar hem overgespoten te hebben al weer roest plekjes kan hebben? zeg dat iets over het spuit werk of...!?
|
#8
|
||||
|
||||
pitje hier, pitje daar, gebruiksporen....en omdat de rechter deur klemt is de lak beschadigd op de dorpel (oppervlakkig).
Het zegt zeker iets over het spuitwerk want ik heb er geen duizenden euri's in gestoken om dat ding op te lappen. Maar dat zegt ook niet dat ik heb zitten kloten. Ik heb de jetta op mijn werk gespoten en verder alles zelf gedaan. Eerst thuis goed onderhanden genomen, naar de zaak, weer helemaal geschuurd, in de primer...ff wachten en de topcoat erop. 2 uur bij 60°C en klaar! Thuis afbouwen. En ja, er zit 1 klein zakkertje op. Last edited by Edward : 08-02-2007 at 07:10. |
#9
|
||||
|
||||
Nee maar zo bedoel ik het niet, dacht misschien dat je gewoon over het roest heen had gespoten en niet eerst behandeld had.. en dat het er nu weer door heen komt.. ik val je niet aan op jou spuitwerk hoor
Hoe is ie onder de wielranden, onder dat zwarte plastic? ook gewoon behandeld en gespoten? Last edited by SpiderClass : 08-02-2007 at 13:17. |
#10
|
||||
|
||||
zo vat ik het ook niet op, ik werk bij een verf boer dus heb van elles voor handen.
Roest is verwijdert, daarna voorbehandeld met ets primer, daarna gewone primer erop en daaroverheen topcoat. Dat zit wel goed. over de roest heen spuiten is net als een bijbel verkopen aan O Sama bin Lada. Kom zeg... 3 van de 4 wielranden is keihard, linksachter zit een plekje, ik zal even moeten kijken hoe dat er nu uit ziet. mocht er wat zitten, dan kan ik dat nog wel weg halen. |
#11
|
||||
|
||||
950 mensen, komt het zien...komt het zien. Hij moet er uit.....
|
#12
|
||||
|
||||
850 laatste zakneiging.....
|
#13
|
||||
|
||||
zo goed als verkocht...bye bye Jetward!
verkocht! Last edited by Edward : 01-03-2007 at 20:23. |