|
|||
|
|||
Bora Variant TDI Highline UNIEK
Te koop wegens scheiding:
Bora Variant TDI Highline Bj 2000 Kilometerstand 227.600 Bij 226.000 onderhoud gehad, APK voor aflevering (03-2007 moet hij) Al bijna 4 jaar in mijn bezit (gekocht 3-3-03) Gekocht met 155.000 Nieuwe koppeling samen met 2 massa vliegwiel bij 181.000 Nieuwe tandriem bij 172.000 Altijd Dealer onderhouden Eerste eigenaar (bekend wie) was ook liefhebber Alle boekjes erbij Wat zit er op en aan??? - Weitec schroefset - V6 voorspoiler - V6 achterspoiler met Sebring 76mm eindstukken - Kat vervanger - ABT gechipt (officieel bij 32.000 gedaan, formulieren erbij) - Cruise Control - MFA board computer - ESP - Half houten / lederen stuur - Hout inleg - Ramen 35% getint rondom, zonneband XL - Jetta embleem achterop - Defa Klasse 3 Alarm canbus (op orig.sleutel) - CV met klapsleutels - MFD navi met 6 wisselaar en software Europa - Golf hoofdsteunen - Booskijker motorkap met embleemloze grille - Zwarte InPro koplampen met mistlampen - 15" CMS lichtmetaal met 195/65 15 Fulda Kristall winter - 8,5 x 18" et 30 BBS Challange Jos Verstappen Edition met Conti SC2 225/40 18 zomer - Blauwe LED's in binnenspiegel - Electrische ramen - Armsteunen voor en achter - VW Sound systeem 8 speakers - Oplegletter kentekenplaten - 85Ah accu grootste die pastte - K&N inlegfilter - Aangepaste aanzuigbuis - VDO turbodruk meter in asbak - nog veel meer, maar schiet me wegens omstandigheden niet te binnen VRAAGPRIJS: € 9950,-- Last edited by BoraInMotion : 04-02-2007 at 22:57. Reason: vraagprijs |
|
||||
|
||||
Heel erg naar kerel
Vraagprijs is echter wel verplicht Succes met de verkoop en sterkte! Last edited by sjampoo : 22-01-2007 at 10:12. |
|
|||
|
|||
Iemand met een goed bod?????
|
|
|||
|
|||
upppp
|
|
||||
|
||||
Heb je er ook meer foto´s van ?
|
|||
|
|||
up |
|
|||
|
|||
op vwforum is iemand op zoek naar een golf variant of een passat variant.... nu dacht ik dat dit ook wel een mooie optie voor diegene was dus heb ff de link naar je advertentie geleent en er neer gezet hoor
|
|
|||
|
|||
thanx rutger16v
|
|
|||
|
|||
up