|
||||
|
||||
Als geld geen rol zou spelen...
... Welke velgen had jij dan onder
jouw Golf1 of Jetta1 gehad? Post hier jouw meest ideale velg, die volgens jou super onder een mk1 zou staan... Liefst met een fotootje natuurlijk En kom nou niet aan met 1000x een BBS setje ---------------------------------------------------------------- Kick-off: 2 mooie velgjes Fuchsjes Ook heel mooi ----------------------------------------------------------------- Wat voor exclusief velgje zou jij onder jouw MK1 planten? Post in deze thread jouw favoriet @Goldfinger: Ik heb jouw favoriet nog niet geplaatst ondanks het ook 1 van mijn favorieten is. Mag je m lekker zelf plaatsen |
|
||||
|
||||
De volgende van mij worden in ieder geval deze .
en zullen er ook wel ff onder blijven .
|
|||
|
|||
Als het al eens echt iets mag kosten, doe mij dan maar een van deze:
BBS E50 of E49 (weet het verschil niet juist) Maar nog liever een set van dit spul: Ronal racing 16" (of 15" moest dit bestaan zonder het 13" hart) Voor een van bovenstaande setjes mag de onderstaande wel vertrekken. Lang een droomvelg geweest en uiteindelijk toch een setje op de kop kunnen tikken! Worden tegen volgend seizoen normaal eens goed onder handen genomen. (foto van Chris de zijne) 3-delige Borbet A's Als geld echt geen rol speelt, een setje van elks graag |
|
||||
|
||||
Wrk Equip 03 gold
En dan de velgen in 13 inch 8j breed Onder deze auto's |
|
||||
|
||||
Equip velgen! Daar was ik de laatste dagen nou net naar op zoek.
In de USA zijn ze zo te krijgen, maar in Europa niet zo... Ze worden geleverd onder de Maxxim/Konig merknaam, kent iemand een bron voor Maxxim velgen?
|
||||
|
||||
Deze misschien:
Ronal turbo´s, misschien evt. ook nog ATS-cupvelgen, maar die zijn toch een beetje cliché, tenminste áls ik me al andere dan standaard af fabriek velgen erop zou gooien. Wat dat betreft vind ik deze mooi: de zogenaamde "Styling Z" velgen.
|
||||
|
||||
Ik zou kiezen voor die BMW wieltjes (hierboven als even voorbij gekomen) of ongeveer alle modellen van HTN...(zo heet dat toch? Ergens een topic van geloof ik...SUPER!)
|
||||
|
||||
BBS super RS ..... 19 " 19x9.5J
|
|
||||
|
||||
dit is ook mijn favourite!!
E50 \ of de E30
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 13-01-2007 at 14:49. |
|
||||
|
||||
BBS LE MANS !!!!!!!!!!!!!!!
hoe kan het ook anders !!!!!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
e50 duidelijk |
|
||||
|
||||
Quote:
Die 3 delige Borbet A wil ik ook wel andere velgen zoals ronal turbo- 16 inch bbs RS - porsche velgen vind ik ook wel erg mooi onder een Golf I. Last edited by theowob : 13-01-2007 at 15:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn geen BBS , op Cleaned verkocht ene ze onder de naam adac rennsport wielen... Maar Ronal Racing in 13" is toch wel mijn droom, komen er ook nog wel eens... @TYpe 17.. het topic heet:"Als geld geen rol zou spelen", en jij komt met ats cup en Ronal Turbo's, dat zijn nou niet echt dure onbereikbare wielen....
Last edited by Berserker : 13-01-2007 at 17:01. |
|
||||
|
||||
ik denk helemaal wat anders.
kweet niet hoe het onder golf 1 staat. wel leverbaar in 15 inch. wat vinden jullie ervan? zullen wel een paar duiten kosten maar ja |
|
||||
|
||||
Als ik deze zie krijg ik toch wel kippenvel!! iemand foto,s met deze jongens onder een mk1??
|
||||
|
||||
Dit is mijn nummer 1:
En dan ook in die kleur onder de GTI En deze is niet zozeer kostbaar, maar wel donders moeilijk te vinden: Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Quote:
adac rennsport lijkt mij te verwijzen naar de bergrennen series... Wat betreft jouw reactie opType17: "Als geld geen rol zou spelen" wil helemaal niet zeggen dat je maar tyfusdure en onbereikbare wielen moet plaatsen Als rene multimillionair zou zijn, zou voor hem geeld geen rol spelen, maar daarom zou hij nog wel kunnen kiezen voor ronal turbo's of die tarantula's (zijn t toch?) |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je hier nou 19" 9.5J? Onder een MK1? |
|
||||
|
||||
deze (Work equip 01 in 14''):
deze (HTN rennsport in 13"): of deze (image vx2 in 13"): of (Image 60p in 13") of (image billet 83p in 13") ook leuk maar alleen voor zeeeer lichte auto's:
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 13-01-2007 at 20:04. |